Saturday, April 13, 2019

Εκτίμηση μου για το πως διαμορφώνεται ως τώρα η κατάσταση στις δημοτικές.


Επειδή το μόνιμο θέμα συζήτησης εδώ είναι οι δημοτικές εκλογές και επειδή όσο και να θέλω να αγιάσω δεν με αφήνουν και καθημερινά με ρωτάνε ποια είναι η γνώμη μου για την πορεία των συνδυασμών και με αφορμή τη χθεσινή μεγάλη συγκέντρωση του Γκυρινη, θα γράψω εδώ τις ΕΩΣ ΤΩΡΑ εκτιμήσεις μου, οι οποίες βασίζονται στην προσωπική μου καθημερινή επαφή με τον κόσμο κυρίως της Αλεξάνδρειας και φυσικά δεν έχουν τη μορφή δημοσκόπησης ούτε διεκδικώ τον ρόλο του ειδικού.

1.Και οι τέσσερις υποψηφιότητες έχουν τη δική τους δυναμική και πολυπληθή και καλά ψηφοδέλτια.
2 Η πρωτιά του Ναλμπάντη νομίζω δεν αμφισβητείται από κανέναν όσον αφορά την πρώτη Κυριακή ωστόσο το ταβάνι εναι το 33-35%
3. Παρότι πίστευα ότι ο νυν δήμαρχος είναι κοινωνικά απαξιωμένος, η υποψήφιοι που ανακοινώνει τελευταία και η δυναμική χθεσινή του συγκέντρωση, τον καθιστούν πλέον φαβορί για τη δεύτερη θέση.
4. Στη δεύτερη Κυριακή οι δύο υποψήφιοι που θα περάσουν έχουν τις ίδιες πιθανότητες εκτός αν καταγραφεί κάποια σημαντική διαφορά υπέρ του πρώτου άνω των 6,7 μονάδων.
5. Η ήρεμη και αξιοπρεπέστατη μέχρι τώρα εκλογική καμπάνια του Πανταζόπουλου, ανεβάζει πολύ τις μετοχές του στην κοινωνία και δημιουργει μία πολύ δυνατή παρακαταθήκη για το μέλλον.
6. Η εως τώρα δυναμική του ψηφοδέλτιου Χαλκίδη τον αδικεί αφού κατά τη γνώμη μου είναι αυτός που έχει τις περισσότερες δυνατότητες αλλά και εμπειρία για τη διοίκηση του δήμου. Μου αρέσει πολύ όμως η καμπάνια του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πιθανόν να καταγράψει μία δυναμική στους νέους ανθρώπους που λόγω ηλικίας έχω χάσει κάπως την επαφή. 
7. Υπάρχουν πολλά πράγματα που με ενοχλούν και με εξοργίζουν δυστυχώς όμως δεν μπορώ να μιλήσω για αυτά. Ντρέπομαι με όλα αυτά που ακούω δεξιά και αριστερά. Ελπίζω να μην έχει και χειρότερα.

No comments: