Monday, December 16, 2013

Ο ΠΑΟΚ και οι ¨frații¨ μου.*


Η χρονιά που σε λίγες μέρες ολοκληρώνεται, μου επιφύλαξε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη σε προσωπικό επίπεδο, την ανάμειξη μου με τα διοικητικά του ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας. Τις πρώτες μου εντυπώσεις της είχα καταγράψει εδώ.

Ο ΠΑΟΚ για όσους δεν γνωρίζουν ειναι η ομάδα που ξεκίνησε από ένα συνοικισμό της πόλης της Αλεξάνδρειας και φιλοδοξεί να γίνει η ομάδα της πόλης στην Γ Εθνική κατηγορία διατηρώντας όμως τον χαρακτήρα  και τον τρόπο λειτουργίας της που αποτελεί -ή θα έπρεπε να αποτελεί-πρότυπο για κάθε ερασιτεχνικό σύλλογο. Περισσότερα εδω.

 Όταν έρθει η ώρα  θα γράψω για όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που έχω συναντήσει στην ενασχόληση μου με τον ΠΑΟΚ και τους ανθρώπους τους καθώς και για όλα τα αρνητικά στερεότυπα που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά στη ζωή τους, πέραν των οικονομικών δυσκολιών που όλοι μας περνάμε τα τελευταία χρόνια.

 Στο παρακάτω βίντεο μπορεί κάποιος να πάρει μια γεύση από το τι εννοώ!



Καθώς και μερικά ακόμη βίντεο με συνεντεύξεις ανθρώπων του ΠΑΟΚ.




*frații = αδέρφια στα Ρουμάνικα, την γλώσσα που μιλάνε στον συνοικισμό.









No comments: