Tuesday, May 29, 2007

Κάποιος να τον μαζέψει!

Ο προκαθήμενος υπερέβη για μια ακόμη φορά τα όρια προκαλώντας τα δημοκρατικά αισθήματα της κοινωνίας των πολιτών. .
η απάντηση του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΎ τα λέει ολα:

«Σε μια ιδιότυπη πολιτική εκστρατεία, αφού έκανε μνημόσυνο στην Κύπρο στον Γρίβα και εξεθείασε το μητροπολίτη Θεσσαλονίκης επί χούντας, ο κ. Χριστόδουλος, στρεφόμενος -εμμέσως πλην σαφώς- με εμπάθεια ενάντια στο Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς και τις αξίες του, πολιτικολογεί χωρίς όρια ενθυμούμενος, πιθανώς, το ρόλο του ως η Δεξιά του Κυρίου... Το μόνο που δεν μας είπε ακόμη είναι σε ποια εκλογική περιφέρεια θα είναι υποψήφιος».

Περιμένουμε τις αντιδράσεις και των άλλων κομμάτων.

Οσο για το προηγούμενο ατόπημα παρακάτω:

Τρισάγιο στην μνήμη του Γρίβα και στεφάνι στον τάφο του κατέθεσε ο Χριστόδουλος εχθές στην επίσκεψη του στην Κύπρο.

Την λύπη του και την πικρία του εκφράζει το ΑΚΕΛ και επικρίνει τον Χριστόδουλο που συμμετείχε σε αυτή την εκδήλωση.

"Δεν αναμέναμε ότι ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος θα οδηγούσε τον προκαθήμενο της ελλαδικής Εκκλησίας στον τάφο του Γρίβα μετά την επίσκεψή του στο Θρονί, όπου είναι θαμμένος ο Μακάριος. Η εξίσωση είναι αποκαρδιωτική και απαράδεκτη. Δεν μπορεί να απονέμονται τιμές στην μνήμη του Μακαρίου και την ίδια στιγμή να τιμάται επίσης ο άνθρωπος που δημιούργησε την ΕΟΚΑ Β', που συνεργάστηκε με την χούντα, που βρισκόταν πίσω από τις απόπειρες δολοφονίας του Μακαρίου και που τελικά φέρει ασήκωτες ευθύνες για το φασιστικό πραξικόπημα, το οποίο άνοιξε τις πύλες της Κύπρου στον Τουρκικό Αττίλα" δήλωσε το ΑΚΕΛ.


6 comments:

Anonymous said...

Θα ευλογήσει και την «ελάχιστη μειοψηφία», την ανήκουσα (…καλώς ή κακώς) στον Συνασπισμό, παρ’ όλα αυτά, εκκλησιαζόμενη τακτικά, ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ερχόμενος στην Ημαθία, για τα ΠΑΥΛΕΙΑ;
‘Η εξακολουθεί ισχύον το ανάθεμα κατά των απίστων;
Μ.Κ.

Nikos Lioliopoulos said...

Κλέφτη ανώνυμε!
Σχόλιο της ημερήσιας!

Anonymous said...

File Niko to thema poy thigeis einai idiaitera simantiko me polles parametroys. den einai thema tsigarosizitisis kai ampelofilosofias.
ek protis tithetai to erotima gia to ean prepei na ginei diaxorismos ekkliias-kratoys kai o katheis na asxoleitai me ta toy oikoy toy.
sxetika me ti sigkekrimeni kontra poy ksespase metaksi Xristodoyloy-SYNASPISMOY, o arxiepiskopos den katonomase to komma toy SYN kai ton kirio Alabano (o opoios parepiptontos fimes ton theloyn na prosanatolizetai o ipopsifios boyleytis sto Nomo mas, me to dikaioma poy toy dinetai os arxigos politikoy kommatos na epileksei 2 eklogikes perifereies), ton fotografise omos kanonikotata.
alla mipos telika o proedros toy SYNASPISMOY exei ti miga kai migiazetai?
apo tin alli pali pleyra o kirios Xristodoylos mipos tha prepeo na afisei kata meros ton politiko toy rolo poy exoyn kateksoxin oi boyleytes kai ta kommata?
mporeis na moy doseis apantiseis file Niko?
opos kai na exei o Arxiepiskopos apo simera mexri kai ti Deytera tha brisketai edo sto Nomo mas kai opoios thelei mporei na treksei na toy filisei toy xeri. gia fantasoy omos na einai edo kai o kirios Alabanos?

Nikos Lioliopoulos said...

Φίλη Μαρία,
Μου είναι δύσκολο να περιγράψω την χαρά και την ικανοποίηση μου για την ανταπόκριση που βρίσκει το blog μου. Οι περισσότερες από 350 επισκέψεις το τελευταίο δεκαήμερο ,καθώς και η ενεργή ανταπόκριση αναγνωστών με σχόλια και e_mail, μου δίνει ικανοποίηση και κουράγιο για να συνεχίσω.
Όσο για το θέμα μας:
Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε ο Χριστόδουλος τα ηνία της εκκλησίας μας, με τα κατά καιρούς κηρύγματα μίσους, την άκρατη ακροδεξιά πολιτικολογία του , τη συμπεριφορά του στο θέμα των ταυτοτήτων και σε πολλά άλλα. συνέτεινε στο να καταστεί περισσότερο επιτακτική από ποτέ η ανάγκη για διαχωρισμό κράτους –εκκλησίας, όπως πολύ σωστά το λες.
Δεν είμαι βέβαια τόσο σίγουρος ότι απευθύνθηκε στον Συνασπισμό αλλά έχω την εντύπωση ότι ο Αλαβάνος έτρεξε να το εκμεταλλευτεί , σε μια προσπάθεια να ανακτήσει το δημοκρατικό και ανανεωτικό του προφίλ, μετά από μια σειρά άστοχες ενέργειες του ως αρχηγός του ΣΥΝ. Έχω δε την υποψία ότι η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο γενικό πλάνο ενίσχυσης του ΣΥΝ και αποδυνάμωσης του Πασοκ απο τη Ν.Δ. και ότι ο προκαθήμενος παίζει αυτό το παιχνίδι.
Η πορεία του ΣΥΝ θα με απασχολήσει σε ξεχωριστό ποστ σύντομα. Η κομμουνιστική μετάλλαξη του ΣΥΝ με ανησυχεί ιδιαίτερα.

Οσο για την επίσκεψη του αρχιεπισκόπου στο νομό ,λυπάμαι αλλά δεν θα μπορέσω να τον δω και να φιλήσω το χέρι του!
Θα κάνω ότι έκανε και αυτός επί ΧΟΥΝΤΑΣ.

Θα διαβάζω…

Anonymous said...

Νίκο βρήκα ποιός θα μαζέψει τον αρχιτέτοιο:ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΔΑΛΛΑΣ!
διάβασε το λόγο υποδοχής που του απευθηνε:
“Με αισθήματα σεβασμού και αγάπης υποδεχόμαστε τον κ. Χριστόδουλο στη γη των Μακεδόνων, στα Πιέρια, στη Μακεδονίδα γη. Μακαριότατε σήμερα ως δήμαρχος αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχής για δυο γεγονότα που συμβαίνουν στον τόπο μας. Για την τιμή και χαρά που μας γεμίζεται με την παρουσία σας και για την εκδήλωση τιμής και μνήμης στο πρόσωπο του ακούραστου εργάτη της αγάπης, στον καταγόμενο από το Πολυδένδρι πρώτο Μητροπολίτη Νίκαιας, Μακαριστό Γεώργιο Παυλίδη. . Εκδήλωση που δεν θα είχε αυτή τη λαμπρότητα χωρίς τη προσπάθεια του Μητροπολίτη μας κ. Παντελεήμονα και την καθοδήγηση του ηγουμένου της Μονής Προδρόμου Πατέρα Πορφυρίου. Στη σημερινή εποχή που οι αξίες καταπατώνται και αρχές ισοπεδώνονται, που οι παραδόσεις και τα ήθη μας αλλοτριώνονται, είναι η καλύτερη στιγμή να σταθούμε όρθιοι και να τιμήσουμε το κάθε μέλος της κοινωνίας που ξεχωρίζει και που στη ζωή του ολόκληρη πρεσβεύει με λόγο και έργα τις πανανθρώπινες αξίες του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας."
τρέμετε εχθροί του έθνους!

Nikos Lioliopoulos said...

Διάβασα σήμερα μια επιστολή ομογενών προς την εφημερίδα ΤΑ ΝΈΑ
Την παραθέτω έτσι για να θυμόμαστε την "δεξιά Του Κυρίου"

«Κύριε Πρωθυπουργέ, πίσω στην Αθήνα τώρα, θα πρέπει να γνωρίζετε και τα εξής: Το πλήθος των Ελλήνων που σας υποδέχθηκε στις πόλεις που επισκεφτήκατε της φιλόξενης Αυστραλίας, σίγουρα δεν το έκανε για να τιμήσει το κόμμα του οποίου είσαστε πρόεδρος, αλλά κυρίως, οι
περισσότεροι για να τιμήσουν τον θεσμό που αντιπροσωπεύετε στην Ελλάδα.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν έχουν ακόμη ξεχάσει όλες τις συνθήκες και τους λόγους που
τους έκαναν να βρεθούνε οι περισσότεροι, τόσο πολύ μακριά από τη χώρα τους. Σχεδόν κάθε οικογένεια της ελληνικής σημερινής επαρχίας έχει συγγενείς στα ξένα. Γνωρίζει ο καθένας
πλέον ότι οι συντηρητικές τότε κυβερνήσεις (Λαϊκό Κόμμα, Ελληνικός Συναγερμός, ΕΡΕ και δικτατορία της χούντας- προέκταση των τριών πρώτων, είναι σήμερα η Ν.Δ., δηλαδή το κόμμα σας) είχαν ως μείζονα πολιτική τη μαζική αφαίμαξη των νέων της χώρας μας προς ενίσχυση των νέων αγορών εργασίας στο απέραντο χωνευτήρι ξένων λαών (σύγχρονο, για πολλούς τότε, δουλεμπόριο).
Η παντελής αδιαφορία τής τότε ελληνικής Πολιτείας για τους μετανάστες, μας έκανε και νιώθαμε

πραγματικά προδομένοι από την ίδια μας την πατρίδα.
Συνεργάτης και συνυπεύθυνος της τότε Πολιτείας ήταν και η τότε ηγεσία της Εκκλησίας (όχι ο

απλός και τίμιος παπάς). Οι διαχειριστές ιεράρχες της τεράστιας κτηματικής περιουσίας της,
οι ίδιοι που οργανώνουν σήμερα λαοσυνάξεις για δήθεν εθνικές παραδόσεις και συμφέροντα του
λαού, δεν έδωσαν τότε- έστω και δανεικό- ένα μικρό κτήμα από τα αμέτρητα που ανήκαν στις
εκκλησίες και τα μοναστήρια του λαού μας, για να κρατήσουν έναν νέο ή μια νέα στον τόπο του,
στο χωριό του».