Tuesday, September 23, 2014

Μια απίστευτη απάτη στο εργοστάσιο Πλατέος της ΕΒΖ

Κλήθηκα και πήγα σήμερα στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης για να καταθέσω σε προκαταρκτική για υπόθεση που δεν γνώριζα.

 Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι έχει εκδοθεί ανυπόγραφο τιμολόγιο στο όνομα μου ως τετλόπαραγωγου του ποσού των 6000 ευρώ ποσό που δεν εισέπραξα ποτέ και βέβαια καμιά οφειλή δεν υπάρχει στην βιομηχανία απο εμένα, πλην των εφοδίων που πήρα στην φετινή καλλιεργιτική περίοδο, όπως και η βιομηχανία διαβεβαιώνει.  Μαζί με εμένα εκλήθησαν να καταθέσουν δεκάδες άλλοι παραγωγοί αλλά και προμηθευτές της ΕΒΖ λόγω του ότι  εκδόθηκαν ψεύτικα τιμολόγια στο όνομα τους.

 Η ιστορία αφορά την υπεξαίρεση που έκανε ο διευθυντής λογιστηρίου του εργοστασίου Πλατέος . Ο εν λόγω κύριος ,που στο μεταξύ επιχείρησε αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας, αποδέχεται υπεξαίρεση ποσού 100000 ευρώ, ενώ ο εσωτερικός έλεγχος της εταιρίας του καταλογίζει 400.000.

 Σαν να μην έφταναν όλες οι άλλες συμφορές που μας βρήκαν εμπλεκόμενοι με αυτή την βιομηχανία , πρέπει τώρα να τρέχουμε και στα δικαστήρια, λόγω αυτής.


 Για την περίπτωση του εν λόγω διευθυντή, δεν θέλω να πω περισσότερα. Απορούμε όλοι για την απληστία ενός τόσο προνομιούχου υπαλλήλου.

Η υπόθεση υποπτεύομαι πως θα έχει πολύ ζουμί και θα έχω την ευκαιρία να γράψω περισσότερα όταν θα προχωρήσει το θέμα . Αν μη τι άλλο δείχνει τον τρόπο που λειτουργεί η βιομηχανία και πως αυτός δεν είναι άσχετος με την σημερινή της κατάντια.



No comments: