Monday, September 15, 2014

Ψάχνοντας...



 Η ιστορία και ιδιαίτερα η τοπική ποτέ δεν με έλκυε ιδιαιτέρα. Η μάλλον για να είμαι ακριβής, δεν είμαι ιστοριομανης παρότι έχω διάβαση κάμποση ιστορία, κυρίως παγκόσμια και νεοελληνική πολιτική ιστορία.

 Μόλις σήμερα το πρωί αφού έψαχνα κάτι σχετικό με την αντίσταση στη Μελικη πέφτω σε αυτό το συγκλονιστικό βίντεο την ύπαρξη του οποίου αγνοούσα όπως και πολλοί συντοπίτες μου άλλωστε.
 Ξέρω αν ψάξει κανείς την ιστορία του χωρίου μου, τη Μελίκη, θα βρει πάρα πολλές γκρίζες πλευρές.

 Δεν ξέρω αν θα με απορροφήσει η ενασχόληση με την ιστορίας μας στην ταραγμένη δεκαετία του 40, είμαι όμως βέβαιος πως η επί δεκαετίες προσπάθεια ωραιοποίησης του περίεργου παρελθόντος μας, έχει υψώσει ένα καλά φρουρούμενο τείχος γύρω από τη εποχή εκείνη.

 Μάλλον δεν θα επιχειρήσω καν να μπω, άλλα η περιέργεια συνήθως με νικάει.

Αξίζει να δούμε αυτό το βίντεο. Αφορά την ιστορία επιστροφής απο το χωριό Μπλελογιάννης στην Ελλαδα του χωριανού μας Πρόδρομου Μελιτζανά, γιου του Αριστείδη που τον δολοφόνησαν Μελικιώτες.

No comments: