Tuesday, April 30, 2013

Ώρα για Δράση!


Θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους μου ότι εντάχθηκα στο κόμμα Δράση και θα συμμετέχω στις διαδικασίες για να παραστώ στο συνέδριο που θα γίνει στις 25-26 Μάιου στην Αθήνα.

 Για το σκεπτικό της απόφασης μου αυτής και για να προλάβω τα γνωστά σχόλια περί πολιτικού γυρολόγου* κλπ.  δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα περισσότερο σε αυτό το κείμενο που είχα γράψει πριν δυο χρόνια:

  "Έχω βαρεθεί να γίνομαι αποδέκτης αρνητικών σχολίων από συνομιλητές μου κάθε φορά που αναφέρω το ότι έχω κατά καιρούς ψηφίσει διαφορετικά κόμματα. Με ενοχλεί πολύ είναι αλήθεια αυτός ο ιδιότυπος κομματικός φανατισμός που επικρατεί στη χωρά μας, όταν δε ο φανατισμός αυτός είναι και ιδεολογικός με εξοργίζει.
Το έχω πει πολλές φορές, ότι ψηφίζω πάντα το κόμμα που είναι πιο κοντά στις απόψεις μου, οι δε απόψεις μου δεν είναι κατά ανάγκη ταυτόσημες διαχρονικά, αφού μεταλλάσσονται μέσα από συζητήσεις, ενημέρωση αλλά και πολύ μελέτη, άλλα σίγουρα υπάρχει ένα πλαίσιο αρχών από το οποίο προσπαθώ να μην παρεκκλίνω...." η συνέχεια εδώ.

Αλλά και το κείμενο παραίτησης μας από την ΔΗΣΥ εδώ

Νομίζω ότι το κόμμα της Δράσης με την μορφή που έχει πάρει το τελευταίο διάστημα καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τις πολιτικές μου πεποιθήσεις. ιδιαίτερα με την ανέλιξη στην μεταβατική ηγεσία ένας πολύ αξιόλογου ανθρώπου του Αντύπα Καρύπογλου και την ένταξη του φίλου μου Ευρωβουλευτή Θόδωρου Σκυλακακη τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα ως πολιτικό και ως άνθρωπο, αλλά και μας ενώνουν κοινοί αγώνες, μου ήταν αδύνατο να μην συμμετέχω ενεργά στο νέο εγχείρημα.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω σε προσωπικό επίπεδο, θέλω να  δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και όσες δυνάμεις διαθέτω στο να μπουν επιτέλους οι φιλελεύθεροι στη βουλή. Η χωρά χρειάζεται τη ΔΡΑΣΗ όσο ποτέ άλλοτε.





No comments: