Saturday, April 13, 2013

Σχετικά με την στάση μου στο θέμα του αγώνα Μελίκης-Νεοκάστρου.

Επειδή η έντονη αντίδραση μου στην απόφαση του Φιλίππου, μπορεί να δημιουργήσει κάποιες παρεξηγήσεις για το άτομο μου θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

 Πρώτον , δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ομάδα του Νεοκαστρου ούτε βεβαία με το χωριό. Ήμουν παρών σε όλους τους αγώνες της όταν ήταν στην Δ Εθνική και χαιρόμουν με τις επιτυχίες της. Το ίδιο θα κάνω και τη νέα σαιζόν, αν με το καλό ανέβει την Γ Εθνική.
 Το πρόβλημα μου είναι οι πρακτικές που μετήλθε συγκεκριμένος παράγοντας κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς που πρωταρχικό σκοπό είχε να βλάψει τον Φίλιππο Μελικης. Πιστεύω ότι η προσπάθεια αυτή εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχέδιο εξόντωσης του Φιλίππου αφού στέκεται εμπόδιο σε  επαγγελματικούς σχεδιασμούς κάποιων με βάση το ποδόσφαιρο.

Δεύτερον. Σέβομαι και εκτιμώ απόλυτα την νυν διοίκηση της ομάδας, που πιστεύω ότι παρά τις οποίες διαφορές που μπορεί να είχαμε, ήταν από τις  καλύτερες που υπήρξαν ποτέ( με μια μοναδική εξαίρεση)

 Τρίτον, πιστεύω ότι η απόφαση που έλαβε η διοίκηση την Πέμπτη ήταν λανθασμένη και επιζήμια για την ομάδα και το μέλλον της. Είμαι εξαιρετικά ανήσυχος για της συνέπειες αυτής της απόφασης στη ιδία την επιβίωση του συλλόγου. Επίσης έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προηγούμενη απόφαση που πάρθηκε ένα μηνά πριν, αλλά και στην γενικότερη φιλοσοφία της ομάδας τα τελευταία χρόνια και αυτό δείχνει τουλάχιστον ασυνέπεια.

Τέταρτον, η λασπολογία που αναπτύσσεται τον τελευταίο καιρό σε βάρος της οικογενείας Νταμτσιου είναι ότι πιο αρρωστημένο έχω συναντήσει ποτέ. Έχοντας ζήσει τον Γιώργο κάθε μέρα από κοντά, το μονό που έχω να πω είναι ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο, αθλητή και επιστήμονα που κόσμησε με την παρουσία του τον Φίλιππο μας.                         


 Πέμπτον, γνωρίζω πολύ καλά αγαπητέ σύμβουλε του Φιλίππου που ήσουν και σε παλαιότερες διοικήσεις, τι έγινε με το Κλειδί πριν χρόνια αλλά δεν μίλησα ποτέ σεβόμενος κάποια πράγματα, εσύ δεν σεβάστηκες τίποτα.
                                   
 Και έκτο και τελευταίο                               .
Ήμουν είμαι και θα είμαι οπαδός και λάτρης του Φιλίππου και ότι αυτός πρεσβεύει στην κοινωνία του χωριού μας. Την αγάπη μου αυτή όπως και την δουλεία μου στα τμήματα υποδομής δεν πρόκειται να την χαρίσω σε κανέναν επαγγελματία ψευτοπαραγοντα.
 Ευχαριστώ.

No comments: