Thursday, March 3, 2011

Καλόηρος.

Οσοι με ξέρουν, ξέρουν ότι γενικα με τη λαογραφία δεν τα πάω και πολύ καλα. Σπάνια ενδιαφέρθηκα για τοπικά δρώμενα, ή παραδοσεις, ενω δεν το κρύβω οτι από θεωρητικης αποψης αντιτίθεμαι οταν η παλαιολαγνεία γίνεται τροχοπέδη σε μια κοινωνία . Για αυτο λοιπόν δεν εχετε δει καμια αναφορά του μπλογκ μου σε παραδοσεις, παρότι το χωριο μου εχει να επιδείξει ανεκτίμητο έργο σε αυτο τον τομέα, μέσω κυρίως του ξακουστού Λαογραφικού ομίλου Μελικης και περιχώρων.

Αυτοι όμως οι Θρακιώτες είναι απίθανοι, απολαύστε τους!




Το βίντεο είναι από το έθιμο του καλόγερου που γίνεται κάθε χρόνο τη δευτέρα πριν την καθαρή δεύτερα από τους Θρακιωτες του χωριού μου. Τα έθιμα τους είναι απο τα λίγα που μου αρέσουν πολύ.
Ίσως φταίει το γεγονός οτι το σπίτι των παππούδων μου βρίσκεται κοντά στη "θρακη" μας.
Και ισως μια μέρα, ίσως, και το δικό μου σπίτι γίνει εκεί.
(Το υποσχέθηκα στον Βασιλάκη μου ήδη..)

No comments: