Friday, May 31, 2019

Ανάμεσα σε δύο... χαμένες Κυριακές. Μερικές σκέψεις.


Γράφοντας όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα στο blog μου, έχουμε δημιουργήσει μία ωραία σχέση με τον κόσμο που με διαβάζει και αυτό είναι πολύ ευχάριστο.
Αν και η αρχική μου πρόθεση ήταν να μην γράψω κάτι μεταξύ των δύο Κυριακών, η πίεση φίλων και αναγνωστών με οδηγεί στο να γράψω μερικά σχόλια ή μερικές σκόρπιες σκέψεις όπως έρχονται στο μυαλό μου.

Καταρχήν να πω ότι το αποτέλεσμα των εκλογών δικαίωσε τις περισσότερες από τις προβλέψεις μου, τόσο στο σύνολο όσο και κατά δημοτικές ενότητες αλλά  και στην κατανομή των εδρών, αν εξαιρέσει κανείς τις ανωμαλίες στον εκλογικό νόμο που ομολογώ δεν τις είχα μελετήσει.

Επίσης το αποτέλεσμα των εκλογών πρέπει να πω ότι με στεναχώρησε. Χωρίς να είμαι οπαδός κάποιου ψηφοδελτίου, είχα και εγώ τις επιλογές μου οι οποίες δεν πήγαν καλά, τόσο ως άτομα όσο και ως συνδυασμοί.

Βεβαίως θεωρώ το 27% του νυν δημάρχου πολύ, παρότι ήμουν βέβαιος ότι θα πάρει τη δεύτερη θέση.

Θα αποφύγω να κάνω πρόβλεψη για τη δεύτερη Κυριακή όχι γιατί φοβάμαι, αλλά επειδή δεν μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα.

Είχα πει πως αν ο Κώστας Ναλμπάντης δεν κερδίσει με σημαντική διαφορά, δεν θα μπορεί να  ελπίζει βάσιμα ότι θα εκλεγεί δήμαρχος την Β Κυριακή. Παρά το γεγονός ότι εμμένω στην άποψή μου αυτή, τα μηνύματα που παίρνω από προσωπικές μου συζητήσεις είναι προς την αντίθετη κατεύθυνση !

Για την υποψηφιότητα του Μιχάλη Χαλκίδη θα γράψω κάποια μέρα ξεχωριστή ανάρτηση. Εδώ μόνο θα πω ότι την έβρισκα από την αρχή αδύναμη και το έλεγα και στον ίδιο και στους άμεσους συνεργάτες του, όσο κι αν αυτό τους στεναχωρούσε, αν δεν τους θύμωνε κιόλας.  Το γεγονός ότι στο τελευταίο διάστημα του έδινα πιθανότητες να περάσει τον Γκυρίνη  ομολογώ πως ήταν αποτέλεσμα τόσο της εικόνας που έβλεπα στη Μελίκη όπου καθημερινά άλλαζε το κλίμα και τελικά πήγε πάρα πολύ καλά, όσο και κάποιας αισιοδοξίας που μου μετέφεραν άνθρωποι του που εκτιμώ, αλλά και ο ίδιος προσωπικά.

Θεωρώ σωστή και επιβεβλημένη την στάση  του μετεκλογικά και ο τρόπος που τη χειρίζεται επίσης σωστός.
Νομίζω όμως ότι το κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα είναι ασαφές (παρότι καταλαβαίνω πως θα το ήθελε μερικώς τέτοιο), ασύντακτο και  κακογραμμένο.

Επίσης θεωρώ σωστή και τη στάση του Αργύρη Πανταζόπουλου, παρότι στην ουσία κλείνει το μάτι στον νυν δήμαρχο, αυτό έπρεπε να κάνει.

Για την υποψηφιότητα του Κώστα Ναλμπάντη, θα κάνουμε αργότερα μία αποτίμηση. Ελπίζω πραγματικά επειδή θα τον ψηφίσω και θα ήθελα πολύ να εκλεγεί, να διαχειριστεί έξυπνα την απογοήτευσή του από τον μη προσδόκιμο αποτέλεσμα της πρώτης Κυριακής, κάτι που δεν μου το έδειξε στην προσωπική μας επικοινωνία.

Θα ήθελα επίσης εδώ να κάνω και μερικά σχόλια γενικά για τις υποψηφιότητες.

Καταρχήν είμαι θυμωμένος με το ότι δεν έχουν βγει ακόμη τα αποτελέσματα 5 μέρες μετά τις εκλογές. Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί όλο αυτό, αποτελεί όμως πρωτοφανή ντροπή στα χρονικά των δημοκρατικών εκλογών του τόπου μας και θα πρέπει να αναζητηθούν οι ευθύνες.

Με πολλή θλίψη διαπιστώνω ότι σχεδόν σε όλες τις υποψηφιότητες επικράτησαν οι παρέες και τα κυκλώματα. Με μία προσεκτική ματιά στην σταυροδοσία όπως αυτή διέρρευσε τουλάχιστον ανεπίσημα, θα το διαπιστώσει κανείς εύκολα. Αλίμονο σε όσους δεν ήταν μέσα σε αυτά τα κυκλώματα όσο αξιόλογοι και να ήταν! Αυτό θα απογοητεύσει κι άλλους νέους και θα τους αποτρέψει στο μέλλον να ασχοληθούν ενεργά με την πολιτική. 

Παρότι είμαι ένας από αυτούς που αγαπάει την πολιτική και ήταν όνειρό μου να είμαι στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Αλεξάνδρειας γιατί πίστευα και πιστεύω ότι είμαι από τους πιο κατάλληλους να εκπροσωπήσω το χωριό μου, είναι η τρίτη εκλογική διαδικασία που αδυνατώ να βρω τον ελάχιστο κοινό τρόπο συγχρωτισμού και επικοινωνίας, που θα με οδηγούσε να πάρω μέρος στις εκλογές ως μέλος κάποιου ψηφοδελτίου. Είδαν πολλά τα μάτια μου όλο αυτό τον καιρό και κατανοώ απόλυτα όσους νιώθουν απογοητευμένοι, είμαι και εγώ καιρό τώρα ένας από αυτούς!

 Κλείνοντας θα ήθελα να μεταφέρω ένα ακόμη θλιβερό μου συμπέρασμα:

Όταν έκλεισαν τα ψηφοδέλτια έκανα μία προσπάθεια να διαλέξω 33 ανθρώπους από όλες τις παρατάξεις που τους θεωρούσα καλύτερους για να συγκροτήσουν το ιδανικό δημοτικό συμβούλιο. Όπως είναι φυσικό δεν θα το δημοσίευα αυτό εύκολα αφού θα πλήγωνε αρκετούς, τόσους που ούτε καν εγώ ο γνωστός κακός, μπορούσα να διαχειριστώ !

Δυστυχώς όμως δεν βρήκα 33 που να πληρούν τα προσωπικά μου κριτήρια στο ελάχιστο. Εδώ πρέπει να πούμε ότι ήταν υποψήφιοι και κάποιοι που δεν γνωρίζω οπότε εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσα να τους έχω στη λίστα μου,  όσο αξιόλογοι πιθανών να είναι.
Επέλεξα τελικά μόνο 18 άτομα από όλες τις παρατάξεις

Ξέρετε πόσοι από αυτούς θα εκλεγούν;
Από 0 έως τρεις !

Αυτό νομίζω τα λέει όλα!


1 comment:

Unknown said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy, chúng tôi cung cấp máy photocopy ricoh, toshiba, canon, sharp, đặc biệt chúng tôi có cung cấp máy photocopy màu uy tín, giá rẻ nhất.