Monday, September 3, 2007

Απίστευτη πολιτική δίωξη εναντίον μου !

Μια απίστευτη ιστορία πολιτικής δίωξης και σκευωρίας συμβαίνει αυτές της μέρες στο Δήμο Μελίκης της οποίας θύμα δεν είμαι μόνο εγώ αλλά γενικότερα η πολιτική αξιοπρέπεια του δημοτικού μας συμβουλίου. Η ¨ανεξάρτητη¨ δημοτική μας αρχή λίγες μόνο μέρες πριν τις εκλογές και την αποχώρηση της κυβέρνησης, προχώρησε σε εντελώς αυθαίρετη ορκωμοσία του αντικαταστάτη μου (και εκλεκτού)της,χωρίς να υπάρχει κάποιο νομικό έρεισμα από όσα τουλάχιστο γνωρίζω και χωρίς κανείς να με ενημερώσει.
Το παρακάτω κείμενο το έδωσα σήμερα στη δημοσιότητα .
Σύντομα θα δημοσιεύσω λεπτομέρειες της παράνομης και αντιδημοκρατικής αυτής απόφασης.


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΕΛΙΚΗΣ Ν.Β.ΛΙΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

Ενημερώθηκα τυχαία και προφορικά σήμερα ότι ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μελίκης ,κ.Χαλκίδης «όρκισε» αντικαταστάτη μου στο δημοτικό Συμβούλιο στηριζόμενος σε μια προ 8 μηνών απόφαση της περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας η οποία αναιρέθηκε άμεσα έπειτα από τη μη προσκόμιση σχετικών εγγράφων περί της υποτιθέμενης οφειλής μου προς τον Δήμο Μελίκης.
Εντελώς αυθαίρετα και αντιδημοκρατικά ¨ορκίστηκε Δημοτικός σύμβουλος ο -πρώτου βαθμού συγγένειας προς τον πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου- πρώτος επιλαχών Διαμαντόπουλος Διονύσιος χωρίς καν να μου αποσταλεί η επικαλούμενη σχετική απόφαση της περιφέρειας της οποίας δεν έχω λάβει ποτέ γνώση.
Σας ενημερώνω ότι
Α)η εν λόγω οφειλή τακτοποιήθηκε άμεσα αφότου έγινα γνώστης για την ύπαρξη της, την οποία αποδέχθηκα παρότι ήταν οφειλή του αδερφού μου, λόγω της επαγγελματικής μας συνεργασίας στα πλαίσια της οικογενειακής μας επιχείρησης .

Β)Σύμφωνα με τις αποφάσεις 1713/1966 και 1543/2006 του συμβουλίου της επικρατείας και του άρθρου 30 του κώδικα δήμων και κοινοτήτων ,η απόφαση της περιφέρειας θεωρείται πλημμελώς αιτιολογημένη και ακυρωτέα ,λόγω της μη έγκαιρης ενημέρωσης μου από τον Δήμο.

Από την όλη ιστορία προκύπτουν καίρια ερωτήματα.
- Γιατί ανασύρεται από τα αρχεία η υπόθεση λίγες μόνο ημέρες πριν της εκλογές και την λήξη της θητείας της παρούσας περιφερειακής αρχής.
- τι φοβάται η Δημοτική αρχή και επιχειρεί να φιμώσει έναν σύμβουλο της αντιπολίτευσης τη στιγμή που υπάρχουν ονομαστικές καταγγελίες για κακοδιαχείριση στο Δήμο Μας όταν μάλιστα η αυτοδυναμία της στο συμβούλιο είναι ισχυρή και δεδομένη (η μήπως όχι);
- πόσο πολύ ενοχλεί η δυναμική και υπεύθυνη στάση της αντιπολίτευσης απέναντι σε μια σειρά κρίσιμα και επίκαιρα ζητήματα για τον τόπο.
Καλείται πλέον η Δημοτική αρχή ,αφού μου κοινοποιήσει την απόφαση της περιφέρειας, όπως οι στοιχειώδεις κανόνες εντιμότητας αλλά και οι νόμοι επιβάλουν ,να ακυρώσει άμεσα την αυθαίρετη και παράνομη αυτή απόφαση και να δώσει τις απαιτούμενες εξηγήσεις.
Σε αντίθετη περίπτωση επιφυλάσσομαι για την διεκδίκηση κάθε νόμιμου συμφέροντος μου καθώς και την δημοκρατική έκφραση τον συμπολιτών μου που με τίμησαν με την ψήφο τους να τούς εκπροσωπώ από τα έδρανα του Δημοτικού μας συμβουλίου.
Να είναι βέβαιοι οι ιθύνοντες (όποιοι και αν είναι)της απίστευτης αυτής σκευωρίας και πολιτικής δίωξης ότι η προσπάθεια φίμωσης μου θα καταρρεύσει αφενός μεν στα θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας στα οποία προτίθεται να προσφύγω, αφετέρου δε στη συνείδηση των συμπολιτών μας.

Ν.Β.Λιολιόπουλος
Δημοτικός .Σύμβουλος Μελίκης

9 comments:

Άγγελος Γ. Σοφιανίδης said...

Φίλε Νίκο,

Θεωρώ ότι κάθε προσπάθεια φίμωσης οποιουδήποτε αιρετού αντιπροσώπου είναι κάτι που πρέπει να μας βρίσκει κάθετα αντίθετους.

Γνωρίζοντας σε, πιστεύω ότι οι συμπολίτες σου θα αντιδράσουν άμεσα και έντονα σε αυτό.

Στέκομαι αλληλέγγυος και στηρίζω τον αγώνα σου κατά αυτού του πραξικοπήματος της τοπικής αυτοδιοίκησης στο δήμο σου.

Με οργή προς κάθε εχθρό της δημοκρατίας,

Άγγελος Σοφιανίδης

Anonymous said...

Η πολιτική απομόνωση των "ενοχλητικών φωνών" και οι θεσμικές παρεκτροπές είναι ίδιον της δεξιάς.Και το ζόύμε σε όλους τους τομείς, με κάθε ένταση εδώ και 3,5 χρόνια.

Nikos Lioliopoulos said...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Η συμπαράσταση των δημοκρατικών πολιτών του τόπου μας είναι το όπλο μου στην άνιση αυτή μάχη.Η συγκλονιστική συμπαράσταση των συμπολιτών μου μου δίνει δύναμη να συνεχίσω.
Οι θεσμικές εκτροπές που παρατηρούνται στην κεντρική πολιτική σκηνή ,σωρηδόν το τελευταίο διάστημα, βρήκαν θλιβερούς μιμητές και στη δική μας μικρο κοινωνία.
Δεν θα περάσει όμως ,Θα φύγουν και αυτοί μαζί με τούς άθλιους καθοδηγητές τους.
Σαν ένα κακό όνειρο, μια κακή παρένθεση...

Anonymous said...

Niko eisai sigoyros oti oi dikia soy parataxi se stirizei; egw pantos amfivalw poly.exw zisei sto petsi moy tin taktiki twn pasoktsidwn na kladeboyn opoion einai anwteros tous opws eisai esy.

Άγγελος Γ. Σοφιανίδης said...

Φίλε sakis,

δεν θεωρώ ότι υπάρχει έτοιο ζήτημα. Άλλα ούτως ή άλλως η στήριξη του Άγγελου του Τόλκα και η δική μου δείχνει ότι αθτά ανήκουν σε ένα παρελθόν που θέλουμε εμείς οι νέοι να αφίσουμε πίσω μας.

είμαστε μαζί σου νίκο,
ενωμένοι απέναντι στο χτύπαμα που δέχεσαι από την δεξιά!!!

Nikos Lioliopoulos said...

Φιλε sakis σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Δεν μ'άρεσε όμως καθόλου η φράση σου "είσαι καλύτερος τος" και δεν την αποδέχομαι,
παρ'οτι είναι αλήθεια αυτό που περιγράφεις για τον συνήθη εσωκομματικό πόλεμο σε τοπικό επίπεδο, αλλά αυτή τη φορά πιστεύω ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Anonymous said...

Οι κύριοι αυτοί έχουν αναλάβει "εργολαβικά" το θάψιμο του τόπου μας.

Anonymous said...

Νίκο συνέχισε τις προσπάθειες και ο σκεπτόμενοσ κόσμος είναι μαζί σου... Ασ΄τα τα πρόβατα, δεν τα χρειάζεσαι....

Υ.Γ. πάντως στην φώτο μοιάζεις με τον Βενιζέλο.. Go for Venizelos
Venizelos for President....

Nikos Lioliopoulos said...

Εκκρεμεί από καιρού μια ενημέρωση για την υπόθεση. Μόλις 2 μέρες
πριν το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο έλαβα την απόφαση του περιφερειάρχη ο οποίος λαμβάνοντας υπόψιν όσα έγγραφα στην ένσταση μου,την αποδέχτηκε και έτσι συνεχίζω να είμαι δημ, σύμβουλος. Οσο για την ορκωμοσία- παρωδία που έλαβε χώρα τις μέρες εκείνες αφήνω στην κρίση των συμπολιτών μου τους πρωταγωνιστές της.