Friday, February 4, 2011

Εταιρεία δημοσκοπήσεων ή απατεώνες ;

Είναι καιρος που εχω την ιδεα οτι κατι δεν παει καλα με τις εταιριες δημοσκοπήσεων ή εστω με καποιες απο αυτες. Αναρωτιομουν για παραδειγμα ποιους ρωτάνε και βγάζουν τα αποτελέσματα, αφου εχουν γίνει χιλιαδες και ποτέ δεν ετυχε να ρωτησουν εμένα η κάποιον που γνωρίζω.
Να όμως που εγινε και αυτό σήμερα
Πριν απο λίγο χτυπησε το τηλεφωνο του σπιτιου μου, το σήκωσα και μου είπαν ότι ειναι απο εταιρία δημοσκοπήσεων. Επιτελούς σκέφτηκα, θα απαντησω και εγω σε τηλεφωνικο γκάλοπ μια φορά!
Ο άνθρωπός της εταιρίας με ρωταει αν εχω 20 λεπτα διαθεσημα. Μα και βεβαια εχω του απαντάω . Κάθομαι λοιπον και περιμενω ολος χαρά και αγωνια να αρχίσει η συνέντευξη μου!
Το θεμα μας ειναι η υγεια λέει ο δημοσκόπος.
Χμ... υγεία. Απογοητεύτηκα λιγακι για αν είμαι ειλικρινής, εγώ περιμενα να με ρωτήσει για πιο κεντρικά ζητήματα , ξέρετε Πασοκ, ΝΔ, Ντόρα, Ζημενς και τα λοιπά . Ας ειναι σκεφτηκα, θα πω έστω για τα της υγείας, σοβαρό θέμα είναι εξάλλου .
Μεταφέρω κατά λέξη την συνομιλία μας:( Δημ=δημοσκόπος- Ν.Λ.= εγω)

Ν.Λ.: -Πριν αρχίσουμε μπορείτε σας παρακαλω να μου πειτε για ποια εταιρεια πρόκειται;
Δημ..... (σιγή).
Ν.Λ.: με ακούτε;
Δημ: Ναι σας ακούω κύριε, πείτε μου πως θα χαρακτηρίζατε την κατάσταση της υγειας σας σήμερα;
Ν.Λ.: Συγνώμη κυριε μου, σας ρώτησα από ποια εταιρεία δημοσκοπήσεων είστε.
Δημ: Από.........GPO.
Ν.Λ.:A, μάλιστα, ακουστά την έχω.( σημ. απορώ γιατί άργησε να μου απαντήσει αλλά τέλος πάντων)
Δημ.
Ν.Λ.: Συγνώμη κύριε μου, αλλά αν κατάλαβα καλά θα με ρωτούσατε για την υγεία στην Ελλάδα σήμερα και οχι για την δική μου υγεία.
Δημ.: Ναι, αλλά θα πρέπει πρωτα να ρωτήσω μια -δυο άλλες ερωτήσεις.
Ν.Λ. Οκ λοιπόν . Πείτε μου.
Δημ.: Πως θα χαρακτηρίζατε την κατάσταση της υγείας σας σήμερα;
Ν.Λ. άντε να σου κάνω το χατήρι. Καλή σε γενικές γραμμές, αλλά με κάποια ψιλοπροβληματάκια..
Δημ: Πριν ενα χρόνο πως ηταν;
Ν.Λ. Τα ιδία.
Δημ. Εχετε διαγνωστεί με κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας τελευταία?
Ν.Λ. Ρε άντε στο διαολο!

Εκεί έκλεισα το τηλέφωνο. Δυστυχώς δεν ειχα αναγνώριση κλήσεων και δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τον αριθμό που με είχε καλέσει
Αναρωτιέμαι λοιπόν κατά πόσο ήταν μια εταιρεία δημοσκοπήσεων ή κάτι άλλο, ας πούμε κάποιος που μάζευε προσωπικά δεδομένα υγείας, ποιος ξέρει για ποιο σκοπό.

Αν σε περίπτωση είναι όντως η εταιρεία GPO τότε κάποιος πρέπει να τους σταματήσει αμέσως.



3 comments:

Sophia Kollia said...

Δεν νομίζω ότι ήταν απο την εταιρία..μάλλον ήθελε να σου πουλήσει τίποτα η να σφαλίσει..
Καλό Σ/Κ Νικόλαε!!

VAD said...

Μα εσύ εισαι ταυρος,εσύ καβαλάς αλογο στην ανηφόρα,εσένα βρηκαν να ρωτησουν για την υγειά σου;:)))

Nikos Lioliopoulos said...

Σοφια καλημερα. τους εστειλα μειλ, περιμενω να απαντησουν,
Βασιλη.... Φτύσε!!