Thursday, August 23, 2007

Δήλωση Αγγελου Τόλκα εν όψει εκλογών


“Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στο νομό Ημαθίας αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή. Η εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου οι πολίτες της Ημαθίας, οι οργανώσεις του ΠΑΣΟΚ του νομού μας και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου, μεταφράζονται σε μέγιστη προσωπική ευθύνη. Το αίτημα της ανανέωσης γίνεται πράξη. Φιλοδοξία μου είναι η υποψηφιότητά μου να αποτελέσει μια νέα πολιτική πρόταση η οποία συμπεριλαμβάνει όλες τις ηλικίες και όλες τις κοινωνικές δυνάμεις. Για μια Ημαθία και μια Ελλάδα που θα βασίζονται στο τετράπτυχο αξιοπρέπεια – αλληλεγγύη – ανθρωπιά - υπερηφάνεια. Με εντιμότητα και με τη δέσμευση ότι δύναμή μου είναι και θα εξακολουθήσει να είναι μόνο οι πολίτες της Ημαθίας θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο για το νομό μας και το ΠΑΣΟΚ”.
Σημείωση Ν.Λιολιόπουλου :

Τους λόγους για τους οποίους στηρίζω τον Αγγελο καθώς και τις εμπειρίες μου απο την σύντομη γνωριμία μας θα καταγράψω σε ποστ που θα ανέβει σύντομα. Νομίζω οτι το Πασόκ θα πρέπει να πάψει να "τρώει" τα παιδιά του και ο Αγγελος θα πρέπει να μπορεί να έχει την δυνατότητα να γνωρίσει στον κόσμο της Ημαθίας οτι σπουδαίοι νέοι του τόπου μας αγαπούν την πολιτική και έχουν πολλά να δώσουν σε αυτόν τον τόπο.

No comments: