Thursday, July 6, 2023

Ρετρο. Απολογισμός της παρουσίας μου στην κεντροδεξιά. (2012-2019).

Ένα όμορφο τέλος. 
Αύριο κλείνει για μένα με τον καλύτερο και πιο συγκινητικό τρόπο μία περίοδος της ζωής μου, ένας κύκλος που διήρκησε επτά χρόνια.
 Όλα άρχισαν το 2012 όταν αποφάσισα να βοηθήσω την Ντόρα Μπακογιάννη στα ψηφοδέλτια της δημοκρατικής συμμαχίας επειδή μου άρεσε πολύ ως πολιτικός, αλλά και οι φιλελεύθερες θέσεις του κόμματος της, συνεχίστηκε με την ένταξή μας στη Δράση με τον Θόδωρο Σκυλακάκη, και κορυφώθηκε με την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας σε πολιτικό επίπεδο και σε προσωπικό επίπεδο η επιλογή μου στα πρώτα ονόματα του μητρώο στελεχών.

Ψηφίζοντας αύριο τη Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη ολοκληρώνεται και η δική μου παρουσία στο χώρο της συντήρητικης παράταξης, μία περίοδος κατά την οποία ήμουν εμφανέστατα έξω από τα νερά μου. 

Στο τέλος της ημέρας νιώθω ικανοποίηση που ένας άνθρωπος στον οποίο πιστεύω, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναλαμβάνει τα ηνία της χώρας, έστω και αν αυτό γίνεται με ένα κόμμα που φέρει βαρύτατες ευθύνες για τα δεινά της.

Αν για κάτι μπορώ να είμαι περήφανος είναι στο ότι συνετέλεσα και εγώ στην εκλογή του Κυριάκου στη Νέα Δημοκρατία και έτσι σήμερα χιλιάδες μετριοπαθείς πολίτες σπεύδουν να ψηφίσουν το κόμμα αυτό με λιγότερες ενοχές, αφού σωστά προτάσσουν ότι το βασικό διακύβευμα είναι να απαλλαγεί η χώρα από την εφιάλτη των συριζαίων.

 Εκτιμώ ότι θα περάσουν πολλά χρόνια ωσπου να ασχοληθώ ξανά με την πολιτική, αφού προσωπικοί οικογενειακοι λόγοι δεν με αφήνουν, όταν όμως ασχοληθώ θα είναι στον χώρο του προοδευτικού μεταρρυθμιστικού κέντρου όπου ανήκω ιδεολογικά ως Έλληνας φιλελεύθερος.

Ευχή μου η συντριβή του ΣΥΡΙΖΑ και η απαξίωση του Αλέξη Τσίπρα να είναι η αρχή για την δημιουργία ενός σοβαρού δημοκρατικού πολλού που τόσο έλειψε στη χώρα, στα χρόνια της κρίσης.

No comments: