Monday, May 1, 2023

Το "Γη είδα" και εγώ.




 
Η ιστοσελίδα γνώμης "Γη είδα" και η αντίστοιχη χιουμοριστική "Το μπαμπούρι" που δημιούργησα πριν λίγο καιρό, καταγράφει αξιοσημείωτη επιτυχία και διαβάζεται ολοένα και από  περισσότερους συμπολίτες μας, κάτι που με κάνει πολύ περήφανο.

Μία από τις βασικές αιτίες της ανταπόκρισης του κόσμου στο εγχείρημα αυτό, πιστεύω ότι είναι το γεγονός ότι μέσα από τα γραπτά μου και την πολιτική, αλλά και προσωπική μου διαδρομή όλα αυτά τα χρόνια, ένας σημαντικός αριθμός συμπολιτών  μου αναγνωρίζει το ότι είμαι πάντα ξεκάθαρος όσον αφορά τις πολιτικές μου τοποθετήσεις, ποτέ δεν έπαιξα παιχνίδια και ποτέ δεν δίστασα να πω την αλήθεια όπως εγώ την έβλεπα, κάτι που συνεχίζω να κάνω.

Οφείλω όμως εδώ να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα όσον αφορά την  προσωπική μου θέση που είναι και θα παραμείνει ξεχωριστή από τη λειτουργία της σελίδας.

Ήμουν για χρόνια και παραμένω υπέρ της αλλαγής στον δημο  Αλεξάνδρειας. Η επιλογή μου αυτή και σε αυτό θα ήθελα να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν έχει να κάνει με την ποιότητα της διακυβέρνησης τόσο, όσο με τα πρόσωπα της διοίκησης και τις τριβές που είχα σε προσωπικό επίπεδο με αυτούς κατά καιρούς.

 Ως εκ τούτου, αν και ουτε θεωρώ τόσο κακή τη διοίκηση Γκυρινη, ούτε συντάσσομαι σε καμία περίπτωση με τις αντιπολιτευτικές ανοησίες και μηδενισμούς που ακούγονται και γράφονται από κάποιους, είμαι υπέρ τις αλλαγης στον δήμο.

Από την πρώτη στιγμή χωρίς καμία δεύτερη σκέψη έγραψα δημόσια ότι υποστηρίζω την υποψηφιότητά της Δώρας Κουρκουτά ανεξαρτήτως των οποίων επιφυλάξεων για κάποιες επιλογές της, και τον προβληματισμό μου για το κατά πόσο, με τα έως τώρα φαινόμενα και όπως παρουσιάζεται σήμερα η κατάσταση, είναι σε θέση να χτυπήσει στα ίσα το ψηφοδέλτιο του νυν Δημάρχου. 

Στο "Γη είδα' αλλά και στο προσωπικο μου προφίλ στο facebook έχω γράψει πολλά κείμενα στα οποία δικαιολογώ την απόφασή μου αυτή να στηρίξω την Δωρα Κουρκουτά, κριτικά πάντα.

Ποτέ όμως, όπως πάντα κάνω και θα συνεχίσω να κάνω, δεν δίστασα να γράψω την κριτική μου για πράγματα που δεν μου αρέσουν, η τις ανησυχίες μου για την πορεία του εγχειρήματος.

Το Γη είδα συνεχίζει να λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα και ανεπηρέαστο από την προσωπική μου άποψη, μεταφέροντάς σας αυτό που εγώ εκλαμβάνω ως αλήθεια ανεξαρτήτως αν αυτό με βολεύει ως υποστηρικτή κάποιας πλευράς.
Αυτό έκανα πάντα και αυτό θα συνεχίζω να κάνω.

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση αλλά και την αγάπη σας που μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω ακόμη πιο δυναμικά σε αυτή την όμορφη και καθαρά ερασιτεχνική προσπάθεια.

1 comment:

Anonymous said...

Η αλλαγή στον δήμο θα γίνει μόνο με τον Θέμη Σιδηρόπουλο