Wednesday, July 14, 2010

Scripta...volant !

Να `μαστε λοιπόν εδώ ξανά(και με lifting παρακαλώ!) και αυτό το καλοκαίρι, παλιοί φίλοι του blog.
Περαστικοί ίσως , για λίγο ίσως , αλλά είμαστε πάλι εδώ και αυτό έχει σημασία.
Σας χαιρετώ με μια ελεύθερη (εντελώς μιλάμε!) απόδοση του αγαπημένου μου τραγουδιού των pulp που με την κατάλληλη συγκυρία δείχνει επίκαιρο όσο ποτέ…(Personally speaking.)

Τώρα βεβαία αν το αποτέλεσμα δεν έχει και τόση σχέση με το πρωτότυπο δε φταίω εγώ…Φταίνε τα… φτωχά αγγλικά μου!

« Σου γράφω αυτά τα λόγια, τώρα, λίγους μήνες πριν σε γνωρίσω

Ξέρω το όνομα σου, αλλά δεν έχω ακόμη ιδέα πως μοιάζεις

Θα μπορούσα αυτή την ώρα αντί να σου γράφω να ήμουν σπίτι μου,

να είχα κοιμηθεί ή να είχα βάλει να δω καμία ταινία.

Τα πράγματα δεν θα ήταν πολύ διαφορετικά, το ίδιο θλιμμένα και μίζερα αν δεν υπήρχε το προχθεσινό τηλεφώνημα που τα άλλαξε όλα.


Ανείπωτη χαρά …something changed !


Πιστεύεις αλήθεια ότι υπάρχει κάποιος εκεί πάνω που κατευθύνει τα πάντα βάση ενός τέλειου χρονοδιαγράμματος ;

Σου γράφω τώρα περιμένοντας να έρθει ο καιρός που θα σου αγγίξω το χέρι,

Που θα σου δώσω ένα φιλί, που θα γιορτάζουμε όλοι ..


Ανείπωτη χαρά … Something changed!


Όταν ξυπνήσαμε εκείνο το πρωί δεν είχαμε σχεδόν καμιά ελπίδα. Ίδια θλίψη ξανά….

Πως θα το αντέχαμε άραγε, αν δεν υπήρχε αυτό το τηλεφώνημα;

Θα μπορούσα άραγε να σου γράψω ποτέ όπως σου γράφω τώρα ;

Δεν ξέρω.

Αλλά όπως έχω ήδη πει…SOMETHING CHANGED!!!!



Γύρισα φίλοι μου γιατί θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας ένα μυστικό.
Όχι όμως σήμερα. Την επόμενη Τετάρτη, που θα έχω και τις σχετικές αποδείξεις!

Θέλω να είστε εδώ!

Όπως παλιά!

6 comments:

VAD said...

Είδα τον τίτλο και λεω,εγινε λατινολόγος ο Νικόλας:))
Με γεια το νέο σαλονι,καλωσόρισες και πάλι!
-Να φανταστώ το μυστικο;Αντε με το καλο:))

Provato said...

αναμένω με χαρά!

Nikos Lioliopoulos said...

@VAD
ευχαριστω Βασιλη, το νεο εργαλειο για σχζεδιασμο μπλογγερ ειναι πανευκολο και ετσι ειπα να το ανακαινισω λιγο.
δεν σχεδίαζα να αλλαξω τιτλο, αλλά αυτο το Λιολιοπουλος στην κορυφη αρζχιζε τα δείχνει πολυ ματαιοδοξο και στο λεπτο αποφάσισα να δοκιμάσω κατι αλλο. Και για να ειμαι ειλικρινής οσο το βλεπω τοσο μ αρεσει!(εναν ναρκισισμο τον εχω εδω που τα λεμε)
Υ.Γ. κατι μου λέει πως φανταστικές σωστα!

Nikos Lioliopoulos said...

Προβατακο,
να εισαι καλα φίλε.

athinovio said...

Ε, τώρααααααα.....
Δεν αντέχω! Πες!!!!

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ said...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ!!!!