Friday, February 23, 2007

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ


Συνεδρίασε την πέμπτη 22/2. το Δημοτικό μας Συμβούλιο
Ακολουθεί συνοπτική περιγραφή:

Στα προ ημερησίας διατάξεως ο Δήμαρχος συνεχάρη τη ΔΕΑΜ για την άψογη διοργάνωση του καρναβαλιού ,ενώ για τον σεισμό τής προηγούμενης μέρας είπε ότι δεν αναφέρθηκαν ζημιές.
Εγώ διαμαρτυρήθηκα για τη μη απάντηση του δημάρχου σε σχέση με προηγούμενη ερώτηση για την κατάσταση του πόσιμου νερού,για τις ανεξέλεγκτες αμμοληψίες στην περιοχή της Μελίκης, ενώ συνεχάρην και εγώ τη ΔΕΑΜ για το καρναβάλι.Ο δήμαρχος απάντησε ότι δεν φέρνει στοιχεία στο Δημ.Συμβούλιο(!) και οτι γίνονται παράνομες αιμοληψίες αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτε (!)
Στα ημερησίας το συμβούλιο αποδέχθηκε να παραχωρήσει το Δημοτικό γυμναστήριο σε σύλλογο καράτε.(αν είναι δυνατόν) καταψήφισα μόνο εγώ!
Για τις Επιχορηγήσεις των Συλλόγων από το δήμο αντιδράσαμε ολοι για το χαμηλό ποσό πρός τον ΓΑΣ Μελίκης ενώ μετά από αντίδραση μου, μπήκε και ο Ηρακλής Μελικης στη λίστα των επιχορηγούμενων σωματείων.Ο προϋπολογισμός της ΔΕΑΦΠ πέρασε κατά πλειοψηφία ενώ έντονη ήταν η διαμαρτυρία μου για την μη σύναψη του στην πρόσκληση για συνεδρίαση του Δ.Σ (έντονη αντιπαράθεση με τον πρόεδρο του Δ.Σ).Εκτενές απόσπασμα από τη συνεδρίαση εδώ

No comments: