Monday, January 23, 2023

Συνέντευξη μου στον Γιάννη Ζήνα

 


Ο Γιάννης Ζήνας μου έκανε την τιμή να με φιλοξενήσει στην ιντερνετική του εκπομπή, όπου είχαμε μία ενδιαφέρουσα ( για μένα τουλάχιστον) συζήτηση.


Μεταξύ άλλων σχολιάσαμε κάποιες αναρτήσεις που έχω κάνει, την ορθογραφία μου και με βάση αυτές μιλήσαμε για διάφορα ζητήματα.

Μερικά από τα θέματα που ασχοληθήκαμε ήταν:

Οι επόμενες δημοτικές εκλογές και σε ποιο πλαίσιο αυτές θα διεξαχθούν, τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά που έχουμε εδώ, τις συναλλαγές μεταξύ υποψηφίων, βουλευτών και όλων των εμπλεκομένων, ενώ κατέγραψα και κάποιες εκτιμήσεις μου σχετικά με  με τα πρόσωπα που εμπλέκονται στο πολιτικό γίγνεσθαι του δήμου Αλεξάνδρειας.
Μπορείτε  να δείτε εδώ την εκπομπή.









1 comment:

Terrorism said...

Great pleasure that I can read this blog.