Saturday, December 24, 2016

Συνέντευξη μου στο avena.gr.

Την Πέμπτη το βραδύ στο τοπικό μας Ραδιόφωνο Avena 97,7 έδωσα την πρώτη συνέντευξη μου από τότε που ξεκίνησα τον κύκλο των συνεντεύξεων με τη Νεα Δημοκρατία για την πιθανή ένταξη μου στα ψηφοδέλτια της. Παραθέτω εδώ σε τίτλους μερικά από όσα είπα και ενδεχομένως να παρουσιάζουν κάποιο ενδιαφέρον.


-Δεν είμαι στέλεχος της νέας Δημοκρατίας, είμαι κεντρώος και φιλελεύθερος. Εντάσσομαι στην εκλογική προσπάθεια του Κυριακού Μητσοτάκη για διεύρυνση στον χώρο που σχηματικά μιλώντας, καλύπτει το ΝΑΙ του δημοψηφίσματος του 2015.

 -Ανεξαρτήτως της προσωπικής μου πορείας θεωρώ μεγάλη νίκη για τον Κυριάκο το anamnesi.nd.gr. Μας έδωσε τη δυνατότητα να αναδειχθούμε χωρίς μηχανισμούς και τοπικές βαρονειες.

-Η πολιτική του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη δικαιώθηκε παρότι κυνηγήθηκε κυρίως από τους ιδίους τους νεοδημοκράτες τοτε. Η ΝΔ ήρθε πλέον στις απόψεις αυτές.

-Ήμουν υποψήφιος στο κόμμα που έφτιαξε η Ντόρα το 2012. Διαφώνησα με την ένταξη της στη ΝΔ και δεν ακολούθησα.

-Μεγάλη έκπληξη η εκλογή Κυριάκού. Όταν προσέτρεξα στην υποψηφιότητα του δεν πίστευα ότι έχει καμία ελπίδα να εκλεγεί!


-Αποτύχαμε ως χώρα όχι εξαιτίας των μνημονίων, αλλά λογω ΜΗ εφαρμογής τους. Δεν εκσυγχρονίσαμε τη δημόσια διοίκηση δεν περιορίσαμε τα εξοδα. Πρέπει να φτιάξουμε ένα δικό μας πρόγραμμα σε συνεργασία με τους δανειστές και επιτέλους να το εφαρμόσουμε.

-Η χωρά δεν θα άντεχε εκτός ευρώ.

- Έχει ανάγκη από περαιτέρω περιορισμό σπάταλων, κλείσιμο αχρήστων οργανισμών, αναδιαρθρώσεις και βέβαια αξιολόγηση παντού.

-Δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για απολύσεις αφού κάναμε το έγκλημα να βγάλουμε στη σύνταξη εκατοντάδες χιλιάδες συμπολιτών μας σε παραγωγική ηλικία.

- Η νέα γενιά ελλήνων καλείται να θρέψει δυο κράτη εκτός του γνωστου κράτους και ακόμη ένα κράτος συνταξιούχων.

-Δεν κρύβομαι. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ οδήγησαν την χωρά σε αυτό το σημείο. Όταν όμως σοβαρεύτηκαν , άλλαξαν ρωτά και είπαν αλήθειες, εμεις επιλέξαμε ΣΥΡΙΖΑ αυτό που έλεγε και εν τέλη έκανε αυτό που η χωρά έκανε για δεκαετίες και οδηγήθηκε στην καταστροφή.

-Τρέφω μεγάλη εκτίμηση για το σημερινό ΠΑΣΟΚ, έχει αφήσει πίσω του το κακό λαϊκιστικό παρελθόν ενώ έχει και την καλύτερη κοινοβουλευτική ομάδα.




No comments: