Monday, November 14, 2016

Διευκρίνιση

"Επειδή υπήρξε απόπειρα να ερμηνευτεί ένα αμιγώς πολιτικό σχόλιο που έκανα σε ανάρτηση αυτού του ιστολογίου, σε παρέμβαση επί προσωπικών θεμάτων της συμβούλου του Δημάρχου Αλεξάνδρειας κας Κωταίδου, δηλώνω για μια ακόμη φορά ότι οι αναφορές μου αφορούν την λειτουργία του Δήμου και την όποια επίδραση της κας Κωταίδου επί αυτής και τίποτε πέραν αυτού. ..
Εδώ και πολλά χρόνια που αρθρογραφώ και σχολιάζω ως απλός πολίτης και όχι ως δημοσιογράφος, ουδέποτε σχολίασα προσωπικά θέματα. Τα εκατοντάδες κείμενα μου που βρίσκονται στο ιστολόγιό μου και σε σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα του νομού, το αποδεικνύουν. Ως εκ τούτου το τελευταίο πράγμα που θα επέτρεπα τον εαυτό μου, είναι ο σχολιασμός προσωπικών δεδομένων συμπολιτών μου, πόσο μάλλον όταν τους ίδιους ούτε καν γνωρίζω. Αντίθετα θα επιμείνω στον καθαρό πολιτικό σχολιασμό, που θεωρώ ότι έχω δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να κάνω, ως ενεργός πολίτης του τόπου αυτού. Αν το σχόλιο μου, που αφορούσε την άποψη μου για το κατά πόσο έχει δικαίωμα ή όχι μια ειδική συνεργάτης δήμαρχου να συμμετέχει με τον ρόλο αυτό στον δημόσιο διάλογο, παρά την πρόθεση μου έχει εκληφθεί ως υποτιμητικό και μειωτικό για τον χαρακτήρα της, ζητώ δημόσια συγγνώμη.

No comments: