Wednesday, December 17, 2014

Γιατί θα πάω στον Γ.Α.Π.

 `

Είναι αλήθεια πως το βασικό πείραγμα που δέχομαι από τους φίλους μου είναι για την συχνή αλλαγή κόμματων που έχω κάνει! Αν και τις περισσότερες φορές τα πειράγματα είναι καλοπροαίρετα και τα αντιμετωπίζω με χιούμορ, κάποιες φόρες αυτό με ενοχλεί. Με ενοχλεί όταν λέγεται από ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ότι αλλάζω κόμματα για να μην αλλάξω απόψεις, αντίθετα με αυτό που κάνουν οι περισσότεροι που ασχολούνται με την πολιτική.

 Αναμενόμενο ήταν λοιπόν τα πειράγματα να ενταθούν τις τελευταίες μέρες που δήλωσα ότι θα παραστώ σε συγκέντρωση φίλων του Γιώργου Παπανδρέου στη Θεσσαλονίκη καθώς και στην ομιλία του ίδιου του πρώην πρωθυπουργού στην Κοζάνη. Πολλοί στέκονται στο οξύμωρο να έχω υπάρξει υποστηρικτής της Ντόρας Mπακογιάννη, του Γιώργου Παπανδρέου και να βρίσκομαι και στην Δράση. 

Δεν γράφω αυτό το σχόλιο για να απολογηθώ. Εξάλλου όλοι ξέρουν ότι είμαι υποστηρικτής των διαρθρωτικών αλλαγών και της μείωσης του κράτους. Ακόμη καλύτερα ,είμαι από τους λίγους που πιστεύουν ότι το μνημόνιο είναι ένας οδικός χάρτης απαραιτήτων αλλαγών για τη χώρα, από τους λίγους που το παραδέχονται δημόσια βέβαια (γιατί είμαι απόλυτα βέβαιος πως η πλειοψηφία των συμπολιτών μας το ξέρει αυτό καλά). Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Γράφω αυτές τις γραμμές για να εξηγήσω για ποιους λόγους θα βρίσκομαι στην ομιλία του Γιώργου Παπανδρέου στην Κοζάνη.

ΔΕΝ θα πάω λοιπόν αύριο στην ομιλία του αγαπημένου μου Γιώργου γιατί ονειρεύομαι να τον ξαναδώ πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Το κόμμα αυτό δεν με ενδιαφέρει πλέον και θεωρώ λάθος μου να ασχοληθώ με αυτό ενεργά. Εξάλλου πιστεύω πως ο Βενιζέλος ταιριάζει γάντι ως αρχηγός για ένα τόσο λαϊκιστικό και βαθιά διεφθαρμένο πλέον κόμμα.

ΔΕΝ θα πάω για να δω την ιστορική δικαίωση των ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Σε αντίθεση με τον Γιώργο. δεν εκτιμώ ιδιαίτερα τους δυο προηγούμενους Παπανδρέου της Ελληνικής πολιτικής ιστορίας, ιδίως τον πατέρα του.

Τέλος. ΔΕΝ θα πάω γιατί περιμένω να δημιουργήσει κάποιο νέο κόμμα και θα ήθελα να βρίσκομαι εκεί στην ανακοίνωση του. Ο Παπανδρέου είναι αναγνωρισμένος παγκόσμια ως σοσιαλιστής, πρόεδρος της σοσιαλιστικής διεθνούς και εγώ ιδεολογικά ανήκω στον φιλελεύθερο χώρο. Θεωρώ λογικό λοιπόν πως αν ο Γιώργος δημιουργήσει ένα νέο κόμμα αυτό θα είναι σοσιαλιστικό και προφανώς δεν θα νοιώθω και πολύ άνετα εκεί μέσα.

ΘΑ ΠΑΩ όμως αύριο και κάθε φορά που θα γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις, για να δηλώσω την μεγάλη εκτίμηση που τρέφω για το πρόσωπο του Γιώργου Παπανδρέου και όλα όσα έχει σηματοδοτήσει για τον τόπο με την πολιτική του διαδρομή.

 ΘΑ ΠΑΩ για να δηλώσω την υποστήριξη μου στις βασικές πολιτικές τους επιλογές, για την τόλμη και αποφασιστικότητα που επέδειξε στις πιο κρίσιμες στιγμές για τον Ελληνισμό κόντρα σε όλους και σε όλα, άλλα και για να δηλώσω την αμέριστη συμπαράσταση μου στον πόλεμο που αυτός δέχθηκε από τα συμφέροντα, εγχώρια και διεθνή, σηκώνοντας ένα τεράστιο βάρος για τη σωτηρία της χώρας, άλλα και για την υπεύθυνη στάση του ακόμη και σήμερα μπορεί και κρατάει παρά τις προκλήσεις.

 Τέλος, ΘΑ ΠΑΩ γιατί θέλω να δηλώσω πως ότι και αν επιλέξει να κάνει αυτό που πρέπει για όλους μας και θα τον ακολουθήσω.

 Λοιπόν.... ΠΑΜΕ!




3 comments:

jack bauer said...

Ειναι πολυ σημαντικο να βρισκεις ανθρωπους που εχουν ομοιες αποψεις και σε καποιες ταυτοσημες! Πολυ ωραιο αρθρο!

Anonymous said...

βρε νίκο...

τι σου έκανε ο αντύπας...
είναι αλήθεια ότι είναι ευέξαπτος λίγο αλλά δημοκράτης...

μήπως σε πήρε πρέφα ότι εθνικίζεις...

αλλά η Δράση είναι γεμάτη από εθνικιστές...αντιμακεδόνες και μη...

κοπανάς, πιτσιλίδης, κ.λ.π..

φυσικά η επιλογή σου για τον αντιεθνικιστή, ευρωπαίο , κοσμοπολίτη ΓΑΠ, είναι σωστή, και σε συγχαίρω...

υ.γ. περιμένω άρση του άδικου αποκλεισμού μου από το φβ...
πόζντραβ...

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou said...


«...στον πόλεμο που αυτός δέχθηκε από τα συμφέροντα»;;;

Καλή τρολιά μα όχι κι ως εκεί..