Sunday, August 22, 2010

Δημοτικές εκλογές 2010. Η στάση μου.

Επειδή ακούγονται πολλά στον δήμο μας και όχι πάντα καλοπροαίρετα σχετικά με τη στάση μου στις προσέχεις δημοτικές εκλογές θα ήθελα να ξεκαθαρίσω έγκαιρα τη στάση μου μέσα από αυτό το blog.

Στις εκλογές του Νοέμβριου για το Δήμο Αλεξανδρείας όπου πλέον ανήκουμε μετά το σχέδιο Καλλικράτης , (το όποιο υποστήριξα και υποστηρίζω σθεναρά),
θα στηρίξω την υποψηφιότητα του Φώτη Δημητριάδη.

Το βασικό κριτήριο της επιλογής μου είναι η απέραντη εκτίμηση που τρέφω προς το έργο του ως Δήμαρχου Πλατέως τις δυο τελευταίες τετραετίες. το όποιο γνωρίζω πολύ καλά τόσο από την επαγγελματική μου ενασχόληση με την δημοσιογραφία για ένα διάστημα, όσο και από την συνεχή παρουσία μου σε χωριά της περιοχής .
Για το έργο του κ. Δημητριάδη δεν θα ήθελα να γίνω αναλυτικός θα παρουσιαστεί εξάλλου κατά την προεκλογική διαδικασία ,αλλά νομίζω πως ελάχιστοι αμφισβητούν τον χαρακτηρισμό που τον συνοδεύει ως ένα πολύ καλό και δραστήριο δήμαρχο.

Πιστεύω ότι θα είναι ένας πολύ κάλος δήμαρχος και για τον νέο μεγάλο δήμο Αλεξανδρείας..

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσω ότι ελάχιστα τον γνωρίζω σε προσωπικό επίπεδο, αλλά στις λίγες φόρες που είχα την τύχη να συνομιλήσουμε αποκόμισα την ιδία εικόνα και για τον χαρακτήρα του.
Με λίγα λόγια ο Φώτης Δημητριάδης με κέρδισε ,όπως πιστεύω ότι θα κερδίσει και την πλειοψηφία των δημοτών του νέου δήμου.

Δεν το κρύβω ότι με προβλημάτισε αρκετά να στηρίζω μια επιλογή που εχει και την στήριξη από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, όταν ο ίδιος είμαι στέλεχος του Πασόκ και έχω την τιμή κατά καιρούς να εκλεγώ σε διάφορα όργανα του. Όμως η πιστή μου στις ικανότητες του Δήμαρχου Δημητριάδη είναι τέτοια που δεν μου επιτρέπει να μπω σε τέτοιου είδους διλήμματα.

Το γεγονός ότι το οργανωμένο Πασοκ αγνόησε επιδεικτικά τις συνεχείς εκκλήσεις μας για σύγκλιση κομματικής ολομέλειας τουλάχιστον στη Μελική όπου αντιμετωπίζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, αλλά και η μη στήριξη του σε κάποιο στέλεχος του χώρου που έχει διακριθεί για τους αγώνες του στην τοπική αυτοδιοίκηση , νομίζω ότι με βοηθούν να επιλέξω με καθαρά αυτοδιοικητικά κριτήρια την στάση μου στις δημοτικές εκλογές.

Κλείνοντας θα ήθελα να εκμυστηρευτώ ότι νοιώθω μεγάλη χαρά που η απόφαση μου αυτή βρίσκει μέχρι στιγμής εντυπωσιακή αποδοχή από ένα μεγάλο κομμάτι ανθρώπων που στήριξαν την έως τώρα πολιτική μου πορεία τόσο στην τοπική αυτοδιοίκηση όσο και στα όργανα του Πασόκ, γεγονός που αποτελεί ξεχωριστή τιμή για το πρόσωπο μου, όπως επίσης και η αποδοχή μου από ανθρώπους που ανήκουν στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας

Θα ήθελα να διαβεβαιώσω όλους όσους στηρίζουν την πολιτική μου αυτή επιλογή ότι θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να δικαιώσω την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου.

6 comments:

Sophia Kollia said...

Νίκο, καταβαίνεις για Σύμβουλος? Μπράβο! Χρειάζονται άνθρωποι σαν και σε σένα στην αυτοδιοίκηση.
Με το καλό...για καλό!
Καλή Κυριακή σε σας, γιατί εμας δεν ξέρουμετι μας ξυμερώνει με την φωτιά...καταστραφήκαμε..

Nikos Lioliopoulos said...

Σοφια ακομη δεν ξερω απο ποια θέση θα βοηθησω την υποψηφιότητα του κ.Δημητριαδη.
Ειναι τοσο ασχημα τα πραγματτα με τη φωτια εκει? Πολυ λυπαμαι.

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ said...

Καλή δύναμη και μακάρι να μην σε απογοητεύσει στο μέλλον αυτή η επιλογή σου.

FARMER said...

Νίκο θα ήθελα να σου πώ ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ για το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έδειξες στο πρόβλημα μου και μάλιστα χωρίς καν να με ξέρεις, παρά μόνο από την αποστολή ενός email. Αυτό και μόνο φίλε , (γιατί πλέον σε θεωρώ φίλο μου) δείχνει το μεγαλείο της προσωπικότητας σου και πιστεύω πραγματικά ότι η τοπική αυτοδιοίκηση έχει ανάγκη από ανθρώπους σαν και εσένα.
Φίλε καλή δύναμη και καλή επιτυχία!

Trixes apo ti miti said...

Παιδιά μια συμβουλή προς όλους.Προσοχή!!!

Οταν δωρίζετε στις παραγωγές και θέλει λίγη δωρεά έτσι ώστε να επεκταθεί ΜΗΝ δωρίζετε παραπάνω διότι χάνεται.
Αν πχ θέλει η παραγωγή ξύλου σε ένα νησί 200.000 για να επεκταθεί και το συνολικό ποσό δωρεών είναι 190.000, ΜΗΝ δωρίσετε 20.000 διότι οι επιπλέον 10.000 ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ!!!!!

Anonymous said...

Ενημερωθείτε για τις εκλογές 2010 μέσα από το www.ekloges247.gr