Thursday, May 21, 2009

Η Απιστία δεν είναι Μαγκιά,είναι Αυτοταπείνωση!

Παίρνοντας ως αφορμή το παραπάνω γκρουπ που υπάρχει στο facebook το οποίο μάλιστα αριθμεί ήδη 82121 μέλη (!) θα ήθελα να εξομολογηθώ και τις δικές μου μύχιες σκέψεις, που με κατακλύζουν το τελευταίο διάστημα.

Είμαι παντρεμένος εδώ και χρόνια με την γυναίκα μου την οποία την αγαπώ, αλλά τελευταία έχει αρχίσει να με εκνευρίζει αφάνταστα. Έχει αλλάξει πολύ δεν είναι αυτή που γνώρισα. Είμαστε χρόνια μαζί και έχω επενδύσει πάνω της όλα τα όνειρα μου, ακόμη και αν ξέρω πως δύσκολα θα μπορέσει να με βοηθήσει να γίνουν πραγματικότητα.

Τον τελευταίο κάρο όμως παρότι όλα φαίνονται ωραία στη σχέση μας και οι επιτυχίες της( για τις οποίες καμαρώνω )διαδέχονται η μια την άλλη, συνέβη κάτι που με τάραξε…

Πρόσφατα μια παλιά μου αγαπημένη, εμφανίστηκε ξανά στη ζωή μου. Ήταν όμορφη όπως πάντα, γοητευτική όσο ποτέ άλλοτε-πάρα τα χρονάκια της και παρά το γεγονός πως είναι λίγο παλιομοδίτικη, με αναστάτωσε. Το μυαλό μου γυρίζει συνεχώς γύρω από αυτή. Κάθε φορά που μιλάμε στα κλεφτά με αναστατώνει. Την αγαπώ ακόμη πολύ, πρέπει να το παραδεχτώ.

Δεν είναι όμως αυτή μονό. Υπάρχει και μια νέα εκπληκτική γειτόνισσα πιτσιρίκα, που με έχει και αυτή αναστατώσει. Είναι νέα, πανέξυπνη αλλά και αθώα…Είναι λιγάκι άβγαλτη ,αλλά σπάει καρδιές με την εμφάνιση της. Όλοι αναρωτιούνται πως μεγάλωσε και ομόρφυνε τόσο ξαφνικά.
Το μυαλό μου γυρίζει συνεχώς γύρω από αυτές.

Ναι, και τις δυο!

Πόσο θα ήθελα να είμαι μαζί τους. Άλλα όχι , δεν θα το κάνω. Δεν θα το τολμήσω ποτέ. Ποτέ ξανά. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μείνω ένας κάλος οικογενειάρχης. Έξαλλου όπως λένε και οι 82121 του γκρουπ, Η απιστία είναι Αυτοταπείνωση.

Μια διευκρίνιση.

Ελπίζοντας πως η γυναίκα μου έφτασε ως αυτό το σημείο της ανάρτησης και δεν πήρε τηλέφωνο τον δικηγόρο ή ακόμη χειρότερα, δεν έπαθε κανένα έμφραγμα, σας διαβεβαιωθώ πως πρόκειται περί…παρομοίωσης!

Όπου γυναίκα μου = Το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου.

Όπου παλιά αγάπη που επανεμφανίσθη ομορφότερη = Ο Στέφανος Μανός και η ¨Δράση¨ του.

Και όπου γοητευτική πιτσιρίκα = Ο Μηχάλης Τρεμοπουλος και οι οικολόγοι-πράσινοι
!!!


Σημ . ψάχνω να βρω τον "Ερωτιαρη" του Ζαγοραιου για να συνοδεύσει την ανάρτηση, αλλά δεν υπάρχει πουθενά!:-)

31 comments:

Sissi Soko said...

Σε εκνευρίζει, ε; Έχει αλλάξη...
χώρισέ την επιτέλους!
Είναι σειρά να μεγαλώσουμε κι εμείς, η μικρές...

VAD said...

Κάτσε καλααααααααά!
Νίκη,την παντόφλαααααα!

-Φλιατς!Μπράβο, Νικη,τον πέτυχες!:))

Μαρία said...

δεν μπορώ να καταλάβω...γιατί εμείς γερνάμε κ εσείς ξανανοιώνετε...
να μου το εξηγήσει κάποιος please!!
κάτσε καλά γείτονα...
κάτσε καλά....
την καλημέρα μου

Sophia Kollia said...

χα...χα Αγαπώ, αγαπώ,
μια πιτσιρίκα!
Καλημέρα!

Nikos Lioliopoulos said...

Σήσση,
α πα πα καλή μου. Δεν ξαναπατάω τον όρκο μου, το εχω κάνει ηδη πολλές φορές(Ταυροι, Μπίστης, Συνασπισμος. και αλλα πιο...etreme!) Οσο για τις μικρες...Ελπίζω να μην ασχημίσετε τόσο πολυ και εσεις οταν θα μεγαλώσετε...
Vad,
ασε φίλε το πες και έγινε..Τσόκαρο ήταν με τακούνι! Ίδιο Κούγια με εκανε!

Nikos Lioliopoulos said...

Γειτόνισα,
αυτο σηκώνει συζήτηση..ποιο ειμαστε εμεις και ποιοι εσεις;
Καλα καθομαι ντε! Μη φωναζεις ! Επειδη στέφτηκα την ¨αμαρτια¨δεν σημαινει οτι την εκανα. Εξάλλου ειμαι και εκλογικός αυτοπρόσωπος της ¨νομιμης¨μου στις 7-6..φαντάζεσαι;;;:-))
Σοφια,
καλοοο! Αυτο επρεπε να βαλω στην αναρτηση, δεν το σκέφτηκα.

Υ.Γ. εχει κανείς τον ερωτιάρη, που μ αρέσει κιόλας;

Σοφία said...

Αυτό δεν είναι παρομοίωση, είναι το έλα να δεις!!!

Ασκαρδαμυκτί said...

Φίλε Νίκο, και πολύ καλά κάνεις και μένεις πιστός στη γυναίκα σου.
Γιατί η πιτσιρίκα που ξεπετάχτηκε ξαφνικά, δεν είναι και τόσο αθώα όσο φαίνεται, αλλά είναι ένα μεγάλο πουτανάκι, που απλώς δεν το ξέρετε γιατί σας είναι σχετικά άγνωστη. Π.χ. είναι αυτό το παλικόριτσο που έδεινε πολιτική κάλυψη στο "Ουράνιο Τόξο" ένα κατασκεύασμα των ξένων μυστικών υπηρεσιών για να πείσουν πως στην ελληνική Μακεδονία υπάρχει καταπιεσμένη μειωνότητα Σκοπιανών. Επίσης, αυτή η Λολίτα ζητούσε να μετονομαστεί η οδος Αγ. Δημητρίου στη Σαλονίκη σε "Κεμάλ Ατατούρκ"!
Όσο για την "παλιά σου αγάπη", για θυμήσου τι έκανε ο κύριος Μάνος ως Υπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη!

Anonymous said...

Σoυ τσιτώνει τα νευράκια εχ? ΧΩΡΙΣΕ ΤΗ ΜΩΡΕ ΤΗ ΦΑΚΛΑΝΑ ! Πόσο μάλλον που μιλάμε για παΣΟΚ!
Χαιρετισμούς από πολύ πιο νότια!

Μαριλένα said...

φταίω εγώ που σε παίρνω σοβαρά!

ουφ βρε αγορι μου και με κοψοχόλιασες..

Anonymous said...

έλα φίλε νίκο, ο μάνος αγαπημένη; Ακόμα και αν σε κέρδισε σε κάποιο λογικό κομμάτι δεν νομίζω να σου βγάζει κάτι σε πάθος...
ε και ο τρεμόπουλος πιτσιρίκα μη χ...
να μου έλεγες ότι σε κέρδισε η Δούρου απ΄΄ο τον ΣΥΡΙΖΑ να πήγαινα πάσο...

gyristroula2 said...

Ελπίζω να μη μετανιώσεις μετά που δεν αμάρτησες. Ξέρεις...θα το καταλάβουμε όλοι, έτσι κουλοχέρης που θα κυκλοφορείς.

Nikos Lioliopoulos said...

Σοφια( ..Αλβιόνισσα , καθοτι πολλες οι σοφιες του μπλογκ),

Κάτι τέτοιες παρομοιώσεις έγραφα και στην έκθεση στο σχολείο και έπιανα πάτο.!
Ασκαρ,
Δεν σας ειπα πως η παλια μου αγαπη δεν ειχε καλο ονομα και δεν ηταν απο καλη οικογένεια. Δεν θα με επέτρεπαν ποτε οι γονεις μου να την πάρω!
Όσο για την πιτσιρίκα, επιμένω πως είναι όμορφη και τελείως αθώα. Είναι λιγο χαζούλα σαν πιτσιρίκα, αλλα είναι πολύ καλο κοριτσι…
Λιακαδα,
μα μόνο για το ΠΑΣΟΚ μιλάμε εδώ. Ευτυχώς μη-μεταφορικα δεν έχω τέτοια διλήμματα.
Όσο για την προτροπή σου, θα την χώριζα ευχαρίστως- θα την διαολοστελνα για την ακρίβεια, αλλά η 16-11-07, δεν μ αφήνει…

Nikos Lioliopoulos said...

Μαριλένα,
Ησύχασε καλή μου…ένα αστειάκι έκανα που θα μου στοιχήσει μια παντοφλια ξεγυρισμένη! Σε ευχαριστώ την…ανησυχία!
Κομούνι,
έτσι ακριβώς. Πολύ καλη ,αλλά ολίγων ξενέρωτη και παλιομοδίτικη η ..παλια!
Ελα ρε που θα με κερδισει η Δουρου; Πανάσχημη είναι.. Αλήθεια υπάρχει καμιά ομορφη εκει; ποτε δεν θυμαμαι να ειδα )
Α΄ ναι θυμήθηκα. Η Αθηνα Δρετα, ηταν ομορφη , αλλα νομιζω είναι στο Πασοκ τωρα,,,
Γυριστρουλα, σε καλωσορίζω με μεγαλη χαρα, αφου εκτος από ωραιο μπλογκ που ανακάλυψα ότι εχεις , ενθουσιάστηκα και με το μπλογκ του σχολείου σας που τώρα ανακάλυψα.
Οσο για το χέρι… μια φορα το 2002 με ψήφισε ενας φίλος του πατέρα μου πολύ δεξιός στις δημοτικές, και από τότε στ αλήθεια εχει μεγαλο πρόβλημα με το χέρι του.! Περιττό να σου πω ότι νομίζει σοβαρά ότι φταίει η ψήφος…

Lefki said...

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!
ΘΕΪΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!!!!!!
Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ!
XAXAXXAXAXAX
ακόμα γελάω, θα μπω άλλη φορά να σχολιάσω κανονικά!
χαχαχχαα

VAD said...

Μέχρι κι ο...Κινέζος σε διαβάζει:))
Τι άλλο θέλεις πια απ'τη ζωή σου;

Nikos Lioliopoulos said...

Τι είναι αυτο ρε παιδια; Το σβινω και δεν σβίνει. Μεχρι να μαθω τι ειναι μην πατησει κανεις μέσα στο κειμενο γιατι φαίνεται επικίνδυνο.

Vad,
φοβάμαι πως ειναι Κολινδρινος δάκτυλος, χε χε

dionysis said...

Λιολιόπουλε είσαι θεός!Αλλά την παντόφλα στο τσάκ τη γλίτωσες όπως βλέπω:))

Πάντως μια που την άφησες ξεκρέμαστη την πιτσιρίκα λέω να την αναλάβω, γιατί όπως λέει και το γνωστό άσμα είναι τρέλα είναι γλύκα!

Όσο για τη "γυναίκα" σου να ξέρεις ότι αν δεν της κάνεις και καμιά κουτσουκέλα που και πού δεν πρόκειται να στρώσει!

marianaonice said...

Χαχαχα!!
Κόντεψα να πάθω ...ανακοπή!!
Είπα κι εγώ!! Πώς τα έβγαλε έτσι φόρα παρτίδα ο Νίκος?
Πολύ ωραία ανάρτηση και η παρομοίωση πετυχημένη όσο δεν παίρνει!!!

Αλλά ο Μάνος γοητευτική παλιά αγαπημενη, δεν μου πάει βρε παιδί μου....
χαχαχαχαχα!!!
Καλό ξημέρωμα Νίκο!

Aνεμος said...

πολυ καλο και εξυπνο φιλε μου να σε καλα

dsquared said...

Το γουστο σου στις γυναικες ειναι αστα να πανε!

din

NdN said...

Πολύ καλό το κειμενο Νίκο. Δεν πήγε το μυαλό μου καθόλου στα πολιτικά, αλλά το "έδεσες" περίφημα.

Nikos Lioliopoulos said...

Dengi35
Καλώς ήρθες. Η πιτσιρίκα είναι ολη δική σου!

Μαριαννα,
ειπες και εσυ…ο Νικος;; όλα στη φορα;; ο Νικος;;; Είναι δυνατόν;;;
Ευχαριστώ, αλλά για τις αγάπες μου δεν δίνω λόγω σε κανένα!!

Ανεμε,
Καλώς ήρθες. Σε ευχαριστώ και για την ενημέρωση γύρω από την εξέλιξη της απεργίας πείνας.

Disguared,
Το ξερω!!!
Καλώς ήρθες.

Ndn,
Ευχαριστώ φίλε.

Silia said...

Πολύ γρήγορα , έβαλες την ... διευκρίνιση ....
Φοβιτσιάρη ... ε , φοβιτσιάρη ...

Adamantia said...

Mόλις έρθει το νερό κάνε ενα παγωμένο μπάνιο να συνέλθεις να δεις τη πιτσιρίκα όπως ακριβώς τη περιγράφει ο Ασκαρδαμυκτι!!

VAD said...

ΟΞΩ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!:))

TeddyBoy said...

Χαχα, φίλε καταπληκτικό πολύ ωραία το πήγες!

Τώρα θα σου πω τη γνώμη μου για τα κοριτσάκια που γλυκοκοιτάς:

- Η παλιά αγάπη, ξέρει να μιλάει ωραία και να λέει συνήθως σωστά πράματα, αλλά μην ξεχνάς ότι είναι θιασώτρια του συστήματος που κάνει τους πολλούς να υποφέρουν και τους λίγους να ευημερούν. Είναι call girl πολυτελείας!

- Το νέο κοριτσάκι το γλυκοκοιτάω και εγώ, αλλά δεν θα ενδώσω γιατί ωραίος είναι ο έρωτας στη φύση (αν όμως έχεις φάει κάτι πρώτα)!

Και επειδή το σπίτι μας βάλλεται από ισχυρούς ανέμους εκ δεξιών, μήπως πρέπει να κοιτάξουμε λίγο προς τα αριστερά;

Δες αν θέλεις σχετικό ποστ για Ευρωεκλογές.

Nikos Lioliopoulos said...

Αννα,
Ενώ αν δεν την έβαζα καν τι θα άλλαζε; Θα ήμουν θαρραλέος.. Και λοιπόν;;;
Αδαμαντία,
Το έκανα το μπάνιο στις 3 το πρωι, αλλα ακομη την σκεφτομουν ρε γαμωτο :P
Vad,
Μονο οι κινεζοι; Και οι πακιστανοί, και οι αλβανοί και οι βούλγαροι όλοι. Μονο εμεις σ αυτή τη χωρα... Τελικα ψέματα σας λέω. Εγω ΛΑΟΣ ψηφίζω.

Nikos Lioliopoulos said...

Teddyhboy,
Η παλια μου αγαπη υποστηριζει ένα συστημα οπου οι λιγοι ευημερούν . Μπορει… Σιγουρα όμως σε αυτό το συστημα ευημερούν περισσότεροι από αλλα συστηματα που δεν ευημερεί κανένας( κομουνισμός) ή ελάχιστοι(κλεπτοκρατια, κρατισμός, Ελλάδα)..
Το νέο κορίτσι το φοβάμαι ρε γαμωτο… Είναι αγνή τώρα αλλά ..στο μέλλον;
Οσο για το να κοάξουμε αριστερά. Κοιτάζω . και βλέπω…μαυρίλα –πολύ μαυρίλα.. Αστο λοιπόν…

TeddyBoy said...

Καλά για να μην παρεξηγηθώ θέλω να διευκρινίσω ότι δεν είμαι ούτε αριστερός ούτε κομμουνιστής (όπως δεν είμαι και τίποτα άλλο).

Αλλά η Ευρώπη έχει πάει τόσο δεξιά, που ειδικά για τις Ευρωεκλογές δεν βλέπω άλλο δρόμο. Έχει αρχίσει και γέρνει πολύ το καράβι..

VAD said...

Εσύ από Κινεζο θα τη βρεις:)))