Sunday, February 22, 2009

Λίστες.

Απόψε μου ήρθε στο μυαλό ένα παιχνίδι που μου άρεσε πολύ να παίζω από μικρός.
Πάρα πολλές φορές έπαιρνα ένα τετράδιο και κατέγραφα λίστες, με οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς. Λίστα με τους καλύτερους, ποδοσφαιριστές, ηθοποιούς, βιβλία αυτοκίνητα ακόμη και τρακτέρ! τραγούδια, ταινίες, οτιδήποτε μου κατέβαινε στο μυαλό.
Πολλές φορές έφτιαχνα αντίστοιχες λίστες με τα χειρότερα κάθε κατηγορίας αντίστοιχα , και από κατηγορίες;…ότι πιο τρελό μπορεί κανείς να φανταστεί. Έχω καταγράψει χιλιάδες λίστες στη ζωή μου.

Έτσι και απόψε, αποφάσισα να ξορκίσω την μελαγχολία του Σαββατόβραδου γράφοντας την πρώτη μου blogo-λίστα. Μου καρφώθηκε μάλιστα η ιδέα να ασχοληθώ με κάτι αρνητικό. Θα γράψω τους τρεις πιο υπερτιμημένους κατά τη γνώμη μου Έλληνες σε κάθε κατηγορία που μου έρχεται στο μυαλό (κανονικά γράφω δεκα αλλά ειναι πολλες οι κατηγορίες απόψε ).
Για την αποφυγή παρεξηγήσεων, όταν λέω υπερτιμημένους εννοώ αυτούς που κατά τη γνώμη μου έχουν αρκετά μικρότερη αξία από αυτή που τους αποδίδεται. Η άποψη είναι αυστηρά υποκειμενική, αλλά θα μου άρεσε να είχα και δίκες σας γνώμες μέσα από σχόλια.
Είναι ένα παιχνίδι που άλλο σκοπό δεν έχει από το να περάσω ευχάριστα λίγη Σάββατο-βραδιάτικη ώρα.
Κατέγραψα χωρίς πάρα πολύ σκέψη, αυτούς που μου ήρθαν εύκολα στο μυαλό.


Αυτές λοιπόν ήταν οι επιλογές μου σε 10 κατηγορίες.

Πολιτικοι.
Κ. Καραμανλής, Β. Βενιζέλος, Κ. Στεφανόπουλος.

Δημοσιογράφοι-αρθρογράφοι.
Γ. Παπαχρήστος, Χ. Γιανναράς, Ν. Νικολάου.

Δημοσιογραφοι τηλεπαρουσιαστες.
Γ. Πρετεντερης, Γ. Παπαδάκης, Σ Λιαρελης

Συγγραφείς
.
Μ Κουμανταρεας, Ν. Θέμελης, Γ. Ξανθούλης.

Ηθοποιοί
.
Σπ. Παπαδόπουλος, Π. Φιλιππίδης, Στ. Φασουλής( ως ηθοποιός μόνο)

Τραγουδιστές.
Ε. Αρβανιτακη, Γ Κότσιρας, Χρ. Θηβαίος,

Ποδοσφαιριστές
.
Α. Μπασινας, Κ. Χαλκιάς, Β Τορωσιδης

Αθλητικοί δημοσιογραφοι.
Μ. Μαυρομάτης, Γ. Καραλής, Μ. Τσωχος.

Μοντέλα.(Ελληνίδες που δεν μου φαίνονται τόσο ωραίες όσο λένε)
Ζ. Μακρηπούλια, Δ . Νομικού, Β Λόη,

Bloggers
Π Τατούλης, Π. Βρυώνης, Ν. Λιολιόπουλος.


Αυτό ήταν. Πήγε κιόλας περασμένες μία.
Καληνύχτα.

14 comments:

busy bee said...

Καλησπέρα Νίκο!
Θα διαφωνήσω κάθετα ως προς τους τραγουδιστές και από τους bloggers...τον 3ο!!!!:)))
Καλό ξημέρωμα!!

Greek Rider said...

@Νίκο στην Ελλάδα όλοι υπερτιμημένοι είναι. Καλύτερα να έγραφες ποιους εκτιμάς από κάθε κατηγορία.

Για τους μπλόγκερς διαφωνώ και εγώ με την τρίτη σου επιλογή κάθετα.

VAD said...

Σ'αρέσει πάντα να προκαλείς και ύστερα τ'ακούς τα...γαλλικά σου:)
Καταγράφω τη διαφωνία μου:
1)Και οι τρεις συγγραφείς ειναι από τους καλύτερους εν ζωή λογοτέχνες,εκπροσωπούν την καλή λογοτεχνία και όχι Αρλεκιν,Χάρι Πότερ,Νταν Μπραουν και βάλε..
2)Ο,τι έγραψα πιο πάνω για τους στγγραφείς ισχύει και δω,τι σου λείπει,η Θώδη;
3)Μακρυπούλια,μανούλι ειναι ρε,σ'ενοχλεί που ειναι πιο γνωστή από τη συζυγο του ποδοσφαιρικού προέδρου σου;-Αλλο μανουλομάνουλο κι αυτό,αλήθεια ο πρόεδρός σας,ο ποδοσφαιρικός εννοώ,πώς αισθάνεται όταν το ευγενές φιλοθέαμον κοινό ολοκληρου γηπέδου άδει εν χορώ:
Ζαγό,(μπιπ-μπιπ- μπιπ...λογοκρισία)
η Λίλη σου:))

Αντε,σταματώ,γιατί περιμένουν κι άλλοι στη σειρά να σου τα ψάλλουν

VAD said...

Μα πως μου διέφυγε;Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου για τον τρίτο μπλογκερ:)))))

tzonakos said...

Καλή ιδέα. Θα το κάνω κι εγω. Σε αντιγράφω αν και εισαι υπερτιμημένος βλόγκερ :)
διαφωνώ για Π. Φιλιππίδη. Κ.Στεφανόπουλο και Βρυώνη ισως και με Τοροσίδη.

Καλημερες Νικο.

αντωνης said...

Καλημερα.

Συμφωνω απολυτα για το Στεφανοπουλο.

Διαφωνω για τον Κουμανταρεα, την Αρβανιτακη (ως φωνη και οχι ως επιλογες τραγουδιων πολλες φορες) και τον Φιλιππιδη.

gpapoul said...

μας βάζει σε πειρασμούς νικόλα... :)

εγώ θα διαφωνήσω κι εγώ με τους μπλόγκερς και με τον Στεφανόπουλο. Αλλά με τα περισσότερα ταυτίζομαι.

Nikos Lioliopoulos said...

Πολύ μου άρεσε το παιχνιδάκι. θα το ξαναπαίξω, την άλλη φορά ίσως με τους καλύτερους κάθε κατηγοριας.

Μανο,
καλωσορίζω έναν απο τους 50 πιο δημοφιλείς blogger σύμφωνα με το sync.gr!
Σεβαστή η διαφωνία σου!

Rider,
σεβαστή η γνώμη σου για την τρίτη επιλογή μου, αλλά θα επιμείνω.
Παντως δεν συμμεριζόμαι την αποψη οτι ειναι ολοι υπερτιμημένοι, οι περισσότεροι όμως σίγουρα είναι.

Βασιλη,
Οχι προς θεού, άλλα "Γαλλικα" δεν θα άντεχα με τίποτε!
Διευκρίνηση. Kανεις απο όσους αναφέρω δεν ειναι κακός. Υπερτιμημένοι νομίζω είναι. Το ίδιο πιστεύω και για τους συγκεκριμένους συγγραφείς.
Επίσης, η προεδρίνα μας είναι όντως αστέρι! Και η Μακρυπουλια ωραια ειναι, αλλά ξέρω πολλές ομορφότερες. Αντε μη φέρω κανένα παράδειγμα απο Ημαθια μεριά και έχουμε πάλι ...περιπέτειες με την τσακαλίνα!!!
Χαίρομαι που συμφωνείς γαι τον τρίτο μπλογκερ. Δεν είμαστε οι μόνοι σίγουρα, ιδίως τελευταία...

Nikos Lioliopoulos said...

Τζονακο,
μ΄άρεσει πολυ το παιχνιδι με τις λίστες και θα χαρω να το παιξω και σε άλλα μπλογκ.
Μονο σε τόσα λίγα διαφωνείς; Εγω ήδη σήμερα διαφωνώ σε περισσότερα!!!

Αντωνη,
απο τοτε που πηγες στο wordpress δεν σε πιαννει το blogroll μου. Αυτη εινα η αιτια που χαθήκαμε.
Και εσύ σε λίγα διαφωνείς.

Γιωργο,
Αλήθεια ταυτίζεσαι; Δεν αμφέβαλα ποτέ πως έχουμε πολλά κοινά.

Υ.Γ. Να σκάσουν οι εχθροί μας....!

αντωνης said...

Νικο, blogroll τι εννοεις;
Γιατι στο my blog list εμφανιζεται η παλια μου διευθυνση στη blogspot.
:)

Nikos Lioliopoulos said...

Το blog list εννοω, Αντώνη. Εχω δηλώσει κανονικά και την νέα σου διεύθυνση αλλά δεν με ενημερώνει για το όταν κάνεις νεα ανάρτηση.

marianaonice said...

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές!
:)))

Από τραγουδιστές για τον Κότσιρα έχω καλή εντύπωση!

patsiouri said...

Για κάποιους δε μπορώ να πω γιατί δε γνωρίζω το έργο τους...για Κότσιρα, Αρβανιτάκη, Φασουλή, Πρετεντέρη και Παπαδάκη όμως συμφωνώ δαγκωτό!

Και για να μάθεις να εισαι κακός με καλούς μπλόγκερς (τον τρίτο σαφώς εννοώ), να τι παιχνιδάκια σου κάνει το μπλόγκρολλ!

Nikos Lioliopoulos said...

Μαριάννα και Πατσιουρί, χαίρομαι για την συμφωνία μας!