Wednesday, November 26, 2008

ΕΓΕΡΣΙΣ.....

-"Πάρε μια Αλβανίδα για τα βαριά του σπιτιού- θα σου στοιχίσει το μισό... Μόνο να μη σε "γδύσει" πρόσεχε καημένη μου. Μην την αφήσεις μόνη ε??"

-"Σου λείπει μπογιατζής? Πήγαινε στην Ομόνοια, πάρε έναν Πακιστανό, περιμένουν για μεροκάματο κάθε πρωί... "

-"Μα είναι δυνατόν, να μας παίρνουν αυτοί οι άπλυτοι τη δουλειά??"

-"Σιγά μην πάρω το λεωφορείο, λες και βρίσκομαι σε παν-βαλκανικό συλλαλητήριο και όχι τιποτε άλλο-, κάθονται κιόλας οι άχρηστοι..."

-"Νοικιάζεται τριάρι στο Γουδί. Αλλοδαποί και φοιτητές αποκλείονται.."

- "Οι Ελληνες δεν ειναι ρατσιστές, διότι έχουν ζήσει στην ξενιτιά. Τα άλλα είναι προβοκάτσιες."

-"Οι Αλβανοι βρε παιδί μου, πολύ βρώμικοι, είδες πως έχουν τα σπίτια τους? Σιχαίνομαι.. "

Κι εγώ σιχαίνομαι...


Κάντε κλικ εδώ για τη συνέχεια http://stillelate.blogspot.com/2008/11/blog-post_25.html

Δεν συνηθίζω να ανεβάζω αυτούσια κείμενα που δεν είναι δικά μου στο μπλογκ μου, αλλά σήμερα θα μου επιτρέψετε να ανεβάσω το παρακάτω κείμενο απο το μπλογκ "Να πανικοβληθώ", το οποίο μου έκανε αμέσως εντύπωση για την τόλμη και την ειλικρίνεια με την οποία αντιμετωπίζει το ζήτημα της μετανάστευσης. Συμφωνώ σε κάθε του λέξη και με εκφράζει απόλυτα.

Θα παρακαλούσα όσοι θελήσετε να σχολιάσετε, γράψτε το σχόλιο σας εκει. http://stillelate.blogspot.com