Tuesday, July 22, 2008

Εκτακτη είδηση. Η Ελένη μας στο ...ραδιοφωνο! Απόψε.

Νομίζω πως εκτός απο τη ζυγαριά θα ερωτευτώ και το ...μεϊλ μου!

Λίγα δευτερόλεπτα αφού ανέβασα το "μεθυσμένο γράμμα" μου, είδα στα εισερχόμενα μου , ένα μεϊλ που με έκανε πολύ χαρούμενο. Ήμουν που ήμουν στα πάνω μου μιας και δεν είναι το πρώτο που με κάνει χαρούμενο, ήρθε και αυτό να με αποτρελάνει τελείως !

Η Νανά Τσούμα μου ζήτησε την άδεια να διαβάσει την ανάρτησή μας για την Ελένη, στην αποψινή της εκπομπή*
Θα σας περιμένω όλους εκεί απόψε φίλοι μου. Είμαι βέβαιος πως η Ελένη μας Θα είναι πολύ όμορφη απόψε!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Νανα αλλά και σε όλους εσάς , που αγαπήσατε την Ελένη μας
Και λέω "Ελένη μας" γιατι όπως σας εξήγησα δεν την έγραψα μόνος, αλλά από κοινού με καλή μου φίλη.
Φίλη μου, σε ευχαριστώ πολύ!

*Η εκπομπή της Νανάς ¨Κατω απο το κιοσκι¨ ακούγεται από Δευτέρα έως Παρασκευή 22.00 - 24.00 στη ΝΕΤ 105,8.(88.0 για εμάς στη βόρεια Ελλάδα).